Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest kjærlighetssorg
Skrevet

Uff.. vet ikke riktig hvor jeg skal begynne..

Jeg har det bare så fryktelig vondt får tiden og kunne trengt noen gode råd, derfor dette innlegget.

Jeg er vel egentlig helt i begynnelse stedet med en gutt/mann jeg er veldig forelsket i.. Jeg tror jeg falt for han med en gang og det er ikke så ofte man faller hodestups så fort. De 2 første mnd. gikk veldig bra, vi møttes hele tiden, ringtes hele tiden osv... han bekreftet ovenfor meg at han var forelsket i meg og jeg gjorde det samme, han fortalte at jeg var den mest spesielle jenta han hadde møtt, han fortalte meg at han var glad i meg og at han hadde begynt å bli myk, noe som han aldri hadde vært før. Men så skjer det en bagatell som ødelegger alt.

Jeg blir stresset, og av redsel for å miste han er jeg progressiv for å si det sånn, derfor gjør jeg den "dumheten" at jeg ringer og "maser" på å få snakke med han om det som skjedde. Til slutt tar han kontakt, sier at følelsene hans er like sterke enda, men han har mistet kicket.. skjønner noen hva han mener??? Han sier også at han er redd for å miste meg og at han ikke har vært i noen særlige forhold så når ting blir stress så trekker han seg tilbake.

Han vil nå være venner, men samtidig ha sex.. jeg sier at dette fungerer dårlig. Han godtar dette.. Deter nå over 1 mnd. siden bagatellen skjedde og vi har fortsatt kontakten og vi møtes, men sjeldnere, han fortsetter å ringe meg. Jeg lurer egentlig på om han holder meg på gress??? jeg har fullstendig sluttet å ringe han, prøver å ta avstand, men det er vanskelig når han spør om vi skal møtes og jeg ikke klarer å si nei. han sier at han fremdeles har følelser for meg, men kan jeg ta det seriøst? Han virker til å ikke lenger ville ha et forhold med meg. Han er dessuten i samme vennegjeng som meg og er redd for å være drittsekk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes utrolig synd på deg kjære deg ...det er en vond følelse når man føler at man blir holdt på gress......Når man får bekreftelser på at man er viktig og betyr noe for noen..akkurat så mye som man trenger for at man skal beholde interessen og håpet.......og dermed er tilgjengelig for den andre i "forholdet".......

Men så vet man ikke om følelsene er oppriktige og dype ..eller om de bare er fine ord som kommer ut av munnen på den andre..

Vet hvordan du har det .....har også prøvd det med å la være å ta kontakt ..men det er ikke lett.....

synes du skal prøve å presse litt på jeg ..få litt klarere svar .....si litt om hvordan du har det ....venner og sex er ingen lur kombinasjon tror jeg ....

Håper det ordner seg for deg .....ønsker deg lykke til ..og gir deg en oppmuntrende *klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...