Gjest Tanita Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Er det noe spesielt som har skjedd siden du lurer på om du skal tenne stearinlys, eller har strømmen gått? Eller fryser du?
Hu i Svingen Skrevet 5. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2006 Hva er tearinlys? ← Et resultat av for lange negler og/eller rusk i øyet og/eller bakfullhet. Velg selv. Er det noe spesielt som har skjedd siden du lurer på om du skal tenne stearinlys, eller har strømmen gått? Eller fryser du? ← Nei, jeg er bare ubesluttsom.
Gjest gjesta Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 Siden innetemperaturen er 17 grader hjemme hos deg så ja, fyr i vei!
tuji Skrevet 5. november 2006 #8 Skrevet 5. november 2006 Selvfølgelig skal du tenne lys. Det er mørkt, kaldt og ekkelt, og i tillegg er det allehelgenssøndag, og det er jo absolutt en dag for lystenning.
Gjest Kaffomann Skrevet 5. november 2006 #9 Skrevet 5. november 2006 Et resultat av for lange negler og/eller rusk i øyet og/eller bakfullhet. Velg selv. Nei, jeg er bare ubesluttsom. ← Jeg satser på at det er fordi du er blånn.
Gjest Blanca Skrevet 5. november 2006 #10 Skrevet 5. november 2006 Ja, det bør du. Hver kveld fra september til april.
Hu i Svingen Skrevet 5. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 5. november 2006 Siden innetemperaturen er 17 grader hjemme hos deg så ja, fyr i vei! ← Den er heldigvis litt høyere i dag. Jeg satser på at det er fordi du er blånn. ← Du kan ha veldig rett. Muligens. Takk til alle som har stemt, det blir lys.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå