Gjest gjesta Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Ja, som overskrifta sier. Hvilken musikk kan jeg ikke leve uten?
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Radka Toneff, Charlie Haden, Chet Baker, Benny Goodman, Monika Zetterlund, Bill Evans og Nina Simone.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 Har du ikke hørt Muse med Starlight har du gått glipp av noe, så få tak i den om du ikke har den! :D
Gjest Norwegian Blue Skrevet 5. november 2006 #8 Skrevet 5. november 2006 (endret) The Beatles, The Kinks, The Clash, Donovan, The Rolling Stones, The Who er min must-have liste (Ja vi liker Storbritannia på 60-70tallet) Ellers er verken Bob Marley, Bob Dylan eller Elvis Presley nevnt ennå og de bør absolutt nevnes. Sniker inn The Police og Sex Pistols også jeg, for de litt punkete. Og Pink Floyd. Nå må jeg slutte å komme på fler. Endret 5. november 2006 av Norwegian Blue
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #9 Skrevet 5. november 2006 Joni Mitchell (Blue albumet) Bob Dylan Cat Power
Gjest gjesta Skrevet 6. november 2006 #11 Skrevet 6. november 2006 Ambeon, Katie Melua samt Morphine (herlig og rå sax). REM er allerede nevnt.
Champagnepiken Skrevet 6. november 2006 #12 Skrevet 6. november 2006 For å bli nerdete - Chet Baker, Billie Holiday, Ella Fitzgerald, Miles Davis, Beethoven og Bach bør finnes i enhver platesamling. Ellers enig med alle som nevner The Beatles, Kinks, The Police - og så ville jeg hatt med Violent Femmes, Phoenix og The Magic Numbers på lista. Jo, og så Kari Bremnes, Bo Kaspers Orkester, Tre Små Kinesere og Knutsen&Ludviksen.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #13 Skrevet 6. november 2006 Vet ikke hvilken musikk du liker, men Muse, Kashmir, Fenrik Lane, 2pac, The killers, Kanye west
TheHairyToothfairy Skrevet 6. november 2006 #14 Skrevet 6. november 2006 jeg tar det albumwise. Wyclef Jean - The Carnival U2 - Rattle And Hum U2 - Joshua Tree Kent - Vapen och Ammunition Dire Straits - On Every Street Espen Lind - Red Roxette - Tourism P!nk - Missundaztood Dropkick Murphys - Blackout Tim McGraw - Set This Circus Down INXS - Switch Floggin Molly - Swagger Yello - Essentials Martina McBride - Greatest Hits Bruce Springsteen - Human Touch Steve Earle - Jerusalem Steve Earle - Guitar Town Madonna - Something To Remember Madonna - Immaculate Collection Madonna - Hung Up Bjelleklang - Dæng Dæng DumDum Boys - Schlägers Guns 'n Roses - Greatest Hits Pearl Jam - Ten Knutsen & Ludvigsen - Knutsen & Ludvigsens Beste The Verve - Urban Hymns Dixie Chicks - Fly INXS - The Greatest Hits Garth Brooks - Scarecrow Placebo - Placebo Espen Lind - April Ryan Adams - Heartbreaker Johnny Cash - Live At Folsom Pet Shop Boys - Discography Pet Shop Boys - Bilingual George Michael - Ladies And Gentlemen, The Very Best Antonio Vivaldi - Le Quattro Staggioni Spin Doctors - Two Princes Madrugada - Grit Gary Allan - Sting - The Soul Cages Green Day - American Idiot Chris Rea - alt du kan få tak i Roy Orbison The Very Best Frank Sinatra - alle må ha noe frankieboy Guano Apes - Don't Gimme Names Chumbawamba - Tubthumper Michael Jackson - Dangerous Toad The Wet Sprocket - Dicinea Elvis presley - Promised Land Kim Larsen - Midt Om Natten Kim Larsen & Bellami - Kielgasten Belle & Sebastian - Lazy Line Painter Jane Bjørn Eidsvåg - Hittil Og Littil da tror jeg vi har det...
Gjest Leiababe Skrevet 6. november 2006 #15 Skrevet 6. november 2006 R.E.M, Pink Floyd, Qeen, The Killers, Eels, Belle and Sebastian, Lou Reed, Nina Simone og mange, mange fler!! Vanskelig å trekke ut blant utallige favoritter
Gjest -eline- Skrevet 6. november 2006 #17 Skrevet 6. november 2006 Tori Amos Basement Jaxx Bigbang DumDum Boys Motorpsycho Amund Maarud Faithless Fleetwood Mac The International Tussler Society The National Bank Ricochets The Doors Neil Young Crosby, Stills & Nash (& Young...) Gåte Jaga Jazzist King Midas Bertine Zetlitz Madrugada Massive Attack Jamiroquai Jimi Tenor Jokke & Valentinerne Minor Majority gusgus Us3 Kings of Convenience Jim Morrison Nirvana Orango Pulp Queen Rolling Stones Sivert Høyem Thomas Dybdahl U2 Bob Hund Bo Kaspers Lisa Ekdahl David Bowie Madonna Kate Bush Nick Cave D'Sound Bob Dylan Groove Armada Jimi Hendrix Lauryn Hill Johnny Cash Bjørk Belle & Sebastian Hoppalong Knut The Who A-HA Beastie Boys Rage Against the Machine....
Gjest Alf Kaida Skrevet 7. november 2006 #18 Skrevet 7. november 2006 Mulig disse er nevnt allerede, men jeg la ikke merke til dem: Walkabouts Lyle Lovett Son Volt Wilco Ryan Adams Vamp Hellbillies Midnight Choir Rainmakers Gram Parsons Beth Gibson Hope Sandoval Beck Blue Rodeo Jayhawks The Stranglers Lou Reed Velvet Underground Nick Cave Chipahua Mari Boine Adjagas Salif Keita Angelique Kidjo Manu Chao Rovers Dubliners Chieftains Ellers er det mye å signere på her, blant annet Nigo-Sans liste.
tuji Skrevet 7. november 2006 #19 Skrevet 7. november 2006 Merker at vi har skikkelig forskjellig musikksmak, Alf. Men du er jo så mye eldre enn meg, så... Jeg synes du skal kjøpe Bad & Off the wall med Michael Jackson, Justified med Justin Timberlake, og samleplata til Lisa Nilsson. For eksempel.
Anglofil Skrevet 7. november 2006 #20 Skrevet 7. november 2006 (endret) Frank Sinatra R.E.M. U2 Jamie Cullum Jewel Nat King Cole Rammstein Sondre Lerche Keane Thomas Dypdahl Nirvana Metallica Belle & Sebastian Elvis Tori Amos Elton John Robbie Williams George Michael Phil Collins Coldplay Maroon 5 Dean Martin Queen Savage Garden The Corrs Texas Marvin Gaye Wyclef Jean Sheryl Crow Van Morrison Bryan Adams Norah Jones Michael Jackson Diana Krall Ray Charles Ane Brun Kaisers Orchestra Katie Melua Manu Chao Faith Hill Shakira Celine Dion Marc Anthony Boys II Men Bare Egil Band Seal Saybia Gary Jules Michael Bolton Rufus Wainwright Smashing Pumpkins Aretha Franklin Randy Crawford Billie Holiday The Cranberries Mvh Yvonne Endret 7. november 2006 av yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå