Gå til innhold

Jeg vil gi et abonemang på utenlanske magaziner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen går jeg frem?

Har kun gjort dette med Det Nye, kjøpt 6 blader, og betalt en faktura som kom i posten hver måned.

Når det gjelder å bestille og å betale dette over internet er jeg skeptisk.

Kundescervice osv...Her er en side...https://secure.customersvc.com/wes/servlet/Show

Noen som har noe erfaringer på dette området?

Videoannonse
Annonse
Gjest -eline-
Skrevet

Vet ikke hvilket magasin du ønsker å abonnere på, men de fleste kjente magasiner er da såpass seriøse at det ikke er noe problem. Jeg handler mye på nettet og abonnerer også på etpar utenlandske bransjemagasiner uten at jeg har hatt trøbbel med betaling noensinne, betaler bare som normalt med visa/mastercard jeg (evt paypal på steder som ebay og andre butikker som har den muligheten).

Gjest Gjest_M.P_*
Skrevet

Takk for flotte opplysninger Eline og Drua, alikevel var det ikke de amerikanske sladre-bladene jeg så etter.

Godt å vite at jeg kan fikse å betale uten krøll, om jeg er like heldig som deg Eline...

Skrevet

Har også abbonnert på utenlandske blader helt uten problemer. Har pleid å ringe for å bestille og så betalt med visa. Enkelt og greit.

Gjest Fruktfat
Skrevet

sambo abonnerer på et svenskt blad, overraskelsen var at det i tillegg kom et administrasjonsgebyr på over 400kr...

Skrevet

Dér ser du, det er dette jeg vil vite alt om før noe dumper opp i posten uten at jeg visst hele sannheten...Nei nå vart jeg usikker gitt.

Skrevet

Abo. på 6 forskjellige utenlandske blader, aldri opplevd problemer, bruker VISA.

Skrevet
:( jammen åssen? Sender inn kupponger som følger med bladet når du har kjøpt det i butikken? Ringer til bladet i utlandet, må da bli svindyrt, og vanskelig når jeg skal stave alt mulig,,,Vil ha People Magazine og Enquier magazine nemlig og jeg er ikke sikker på hvor jeg får tak i den billigste dealen her.
Skrevet

Du bestiller og betaler over nettet selvsagt, gå inn på www.magazines.com

Skrevet
Du bestiller og betaler over nettet selvsagt, gå inn på www.magazines.com

Nope, de leverer ikke utenfor USA.

Skrevet

Ok, da kan du bestille rett fra hjemmesiden til People.

Gjest Gjesteline
Skrevet

Jeg har alltid bare sendt inn de kortene som følger med bladene, jeg.

Forøvrig pleier det å stå inne i bladet priser og vilkår, se mot slutten, og let etter en side med veldig liten skrift.

• 5 måneder senere...
Skrevet

Det hadde jo kanskje vært det enkleste, jeg pleier å kaste disse flyerne automatisk. Kanskje jeg skal sende inn disse flyerne i stedet.

Bruker de lang tid til Norge da? Slik at jeg kan lese alt på nettet 3 dager før det kommer noe i posten?

:kaffe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...