skruf Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Noen som husker om det er sex-scener i filmen Titanic?? Datteren min på 10 år har grådig lyst til å se den, men som den hønemor jeg er så er frøkena mi offer for sensur Tenkte å se igjennom den, men den er jo så lang! Har ikke sett den på evigheter, så jeg husker ikke. Det var vel noe inni en bil? Utrolig hva en rekker gitt før båten går ned
Susannah Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Slik jeg husker det, må innrømme at det er en stund siden jeg så den jeg også, så var det riktignok en sexscene inni en bil. Men som tilskuer fikk du mer eller mindre bare se dette utenfra, d.v.s. at du får se en bil med duggete vinduer. Tror den er ganske snill!
Gjest Blanca Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 De scenene inne i bilen vil jeg anse som temmelig uskyldige greier. Det eneste vi ser er dugget på ruta og hender som klamrer seg til glasset.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Eneste nakenhet i filmen er Winslet om er aktmodell for DiCaprio, så vidt jeg husker. Tror nok ingen tiåringer vil få varige men etter å se den filmen, den er ganske uskyldig.
Gjest Gjesta Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 heller sex enn vold syns nå jeg. Min niåring hadde fått se den
skruf Skrevet 5. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2006 heller sex enn vold syns nå jeg. Min niåring hadde fått se den ← Da blir det film-kveld på jenta mi! Vurderer å lage jentekveld for mor og datter, så ser vi den sammen
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #8 Skrevet 6. november 2006 Hadde heller bekymret meg for de døde menneskene som flyter i vannet enn en sex-scene, gitt..
Gjest allium Skrevet 6. november 2006 #10 Skrevet 6. november 2006 Hadde heller bekymret meg for de døde menneskene som flyter i vannet enn en sex-scene, gitt.. ← Enig. Og scenene idet Titanic går ned. Jeg synes den er fæl selv, og hadde ikke latt barna se den.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #11 Skrevet 6. november 2006 Det er en person som skyter seg selv i hode i filmen. Mange dør. Filmen KAN være litt skummel med alt vannet som kommer i inn i båten for "små" barn. Og du bekymrer deg for sex-scener? Er det virkelig farligere at hun ser sex-sner enn vold? Husker ikke om det var sex-snener i filmen, men volden i Titanic er mer synlig enn sex-scenene i hvertfall. "En penis er farlig, men en pistol er farligere."
Vendie Skrevet 6. november 2006 #12 Skrevet 6. november 2006 (endret) Datteren min så denne hjemme hos ei venninne når hun var 9 (UTEN at jeg hadde gitt tillatelse, ja), og hun har da overlevd uten traumer, men hadde det vært opp til meg ville jeg ha ventet med å la henne se den. Setter heller på en litt muntrere film når vi skal ha jentekveld, nå i helga så vi Freaky Friday og storkoste oss begge to. Endret 6. november 2006 av Vendie
skruf Skrevet 6. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 6. november 2006 Enig. Og scenene idet Titanic går ned. Jeg synes den er fæl selv, og hadde ikke latt barna se den. ← De holder på å lese boken på skolen, så derfor har hun lyst til å se den....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå