Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 vi baker boller og brød o.l. på kjøkkenbenken som vi rett før har vasket over med oppvaskkluten......den er jo full av bakterier.......noen andre som har tenkt tanken?
Gjest gjesta Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Det er mer sannsynlig at vi dør av for få bakterier enn for mange.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 vi baker boller og brød o.l. på kjøkkenbenken som vi rett før har vasket over med oppvaskkluten......den er jo full av bakterier.......noen andre som har tenkt tanken? ← Uff, ja, tenke rpå det innimellom. Men passer på å ha relativt ren oppvaskklut og vasker over med jif kjøkken (litt ocd her... :geipe: )
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Uff, ja, tenke rpå det innimellom. Men passer på å ha relativt ren oppvaskklut og vasker over med jif kjøkken (litt ocd her... :geipe: ) ← Jeg spiser heller bakterier enn jif... Det er færre bakterier på en tørr benkeplate enn på en tørr. Hvis man vasker benkene etter bruk, så trenger man ikke å vaske før man begynner å bake.
wind-up bird Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Bakverk stekes jo etterpå, det tar nok knekken på det meste som måtte finnes..
brumma* Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 Bollene skal jo stekes da, så regner med at det dør noen bakterier da... Ellers er jeg enig med Jack. Det er mer sannsynlig at vi dør av for få bakterier enn for mange.
Gjest Fjellsippa Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 Jeg vasker benken før jeg baker med en ren oppvaskklut. Det forunderer meg at enkelte er så grisete at de har sure kluter.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #8 Skrevet 6. november 2006 Baksten blir jo stekt! Det forundrer meg hvor skrekkslagne mange er med tanke på bakterier, så lenge mat likevel blir godt stekt! Er det vaskemiddelfirmaene som klarer å påføre forbrukerne bakteriepanikk for å selge flere vaskemidler? Jeg tror det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå