Søtpotita Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 (endret) Eg bestilte i HM sin katalog i begynnelsen av denne veka, og pakken kom til postkontoret igår (står det på det der colligreiene). Men saken er den at eg er har blitt naudt til å reise og vera ein anna plass, og må vera her i litt over ei veke (kanskje lenger). Eg vil difor ikkje kunne henta pakken med det fyrste. Eg lurer då på om pakken automatisk blir sendt tilbake til HM (kostnadsfritt) etter ei stund? Etter kor lang tid? Dersom ikkje vil eg ikkje få bytte kleda dersom eg ikkje kjem tilbake innan to veker (bytteretten er jo kun i 14 dagar)? Endret 5. november 2006 av Årolilja
Quirky Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Eg bestilte i HM sin katalog i begynnelsen av denne veka, og pakken kom til postkontoret igår (står det på det der colligreiene). Men saken er den at eg er har blitt naudt til å reise og vera ein anna plass, og må vera her i litt over ei veke (kanskje lenger). Eg vil difor ikkje kunne henta pakken med det fyrste. Eg lurer då på om pakken automatisk blir sendt tilbake til HM (kostnadsfritt) etter ei stund? Etter kor lang tid? Dersom ikkje vil eg ikkje få bytte kleda dersom eg ikkje kjem tilbake innan to veker (bytteretten er jo kun i 14 dagar)? ← Pakken blir ikke sendt tilbake før etter to uker. Om den blir det, må du betale et gebyr i ettertid, p.g.a ekstraarbeid og portoomkostninger. Bytteretten gjelder vel fra du henter pakken, noe annet ville vært rart. Ikke alle har tid til å hente pakkene sine samme dagen som de kommer.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Er det ikke sånn at pakken sendes tilbake om du ikke henter den innen 14 dager?
Søtpotita Skrevet 5. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2006 Jo, det var det eg tenkte at det var 14 dagar. Kanskje eg kan spørra HM om dei kan venta 3 veker? Er usikker på om eg rekk tilbake innan 2...
Quirky Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Jo, det var det eg tenkte at det var 14 dagar. Kanskje eg kan spørra HM om dei kan venta 3 veker? Er usikker på om eg rekk tilbake innan 2... ← Da må du i så fall ta kontakt med posten også, det har nettbutikkene bedt meg gjøre før når jeg har vært i den situasjonen. Da kan du få utsettelse på en ukes tid, garantert.
Søtpotita Skrevet 5. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2006 Da må du i så fall ta kontakt med posten også, det har nettbutikkene bedt meg gjøre før når jeg har vært i den situasjonen. Da kan du få utsettelse på en ukes tid, garantert. ← Åja, men det høyrest jo flott ut Takk for svar Har lyst på pakken no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå