Gå til innhold

Hva skjer nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_usikker_*
Skrevet

Har møtt en mann som er 25 år eldre enn meg.... :sjenert:

Jeg liker ham, men er usikker på endel ting.. Vi har hatt kjennskap til hverandre lenge - men først nå denne helgen har det skjedd ting :sjarmor:

I går da jeg hadde overnattet fortalte han meg at han er i ett forhold (uten barn og den slags forpliktelser)

Men at han er i stor tvil pga meg nå-

senere i går kveld kom han hjem til meg og vi løp igjen linjen ut, og han sa at jeg virkelig har gitt ham noe å tenke på.

I dag har han vært her igjen, men han sa at han ville fortelle hun andre om det - men at han ikke vet hvordan og hva... Også sitter jeg her og svetter - for jeg vet jo ikke selv hva jeg ønsker, ikke er jeg klar for noe seriøst forhold heller, siden jeg har en bråkete fortid med ikke-snille samboere - som jeg må få ut av systemet...

Jeg er ikke vant til at noen velger meg først og viser denne interessen -

akkuratt nå sitter jeg derfor med kroppen full av vonde følelser. Jeg er redd, og jeg er urolig fordi jeg ikke er vant med å bli behandlet bra, og jeg leter desperat etter noe som kan fortelle meg at denne mannen også er voldelig :rodme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ikke akkurat voldelig, men om han virkelig gjør det slutt med hun andre da, eller om han bare vil ha i pose og sekk litt, det gjenstår jo å se..

Gjest Gjest_usikker_*
Skrevet

Det er eksene mine som har vært både fysisk og psykisk voldlige.

Derfor er jeg så på vakt :forvirret:

Denne mannen virker på meg som kun snill og normal -

Da sett bortifra aldersforskjellen vår, som sikkert veldig mange kommer til å ha en mening om

Skrevet

For det første har han vel ikke fortalt henne det enda

For det andre er du ikke forpliktet til å ha et fast forhold til ham selv om han velger å gå fra det han har nå, husk det. Ta deg tid, ikke føl at du presses inn i dette for fort.

For det tredje kan det hende han også trenger tid for seg selv til å finne ut hva han vil, så det er ikke sikkert han forventer at han er velkommen til å bo hos deg.

Og hvis han sier noe til henne nå, så det være at de har slitt lenge, og at han har funnet ut at han vil bryte....både pga deg og andre ting.

Ikke føl deg forpliktet til noe.... :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...