Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ganske grønn på dette området her... Sluttet med prevensjon i april, og nå vurderer jeg å kjøpe sånne tester.... Ikke så veldig tålmodig nei! Når ca har en eggløsning?? Jeg har en syklus på ca 30 dager fra 1ste mensdag til 1ste i neste periode. Vet at en får kjøpt sånne tester på apoteket, men både mannen min og jeg jobber på sykehuset i en liten by og ryktene brer seg som ild i tørt gress, i følge dem har jeg vel vært gravid i ca 11 mnd nå... :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjennom snittlig har man jo el ca 14 dager før neste mens. Men dette kan jo variere veldig. Alt mellom 10-18 dager før neste mens går for å være normalt.

Tester kan du kjøpe flere steder på nett.

Prøv blant annet

www.babyornot.no

www.billigteste.dk

eller hvis du går inn på f.eks www.snartgravid.com og andre nettsider for gravide og prøvere har de gjerne reklame for steder som selger tester over internett.

Skrevet
Gjennom snittlig har man jo el ca 14 dager før neste mens. Men dette kan jo variere veldig. Alt mellom 10-18 dager før neste mens går for å være normalt.

Tester kan du kjøpe flere steder på nett.

Prøv blant annet

www.babyornot.no

www.billigteste.dk

eller hvis du går inn på f.eks www.snartgravid.com og andre nettsider for gravide og prøvere har de gjerne reklame for steder som selger tester over internett.

Takk for godt råd :) Har allerede nå bestilt :)

Skrevet

Jeg foretrekker de digitale testene fra Clearblue og de er absolutt billigst hos billige-tester.no. (Norsk versjon av billige-teste.dk og varene sendes fra Danmark).

Med de digitale testene slipper jeg å lure på om det er strek eller ikke og gynekologen min mente at de var like bra som de han hadde mulighet til å ta.

• 1 år senere...
Skrevet

E-apoteket.no. Der kan du også få vedlagt faktura.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...