Gjest niomi Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Satt i går kveld og ryddet på dataen. Bl.a. slettet jeg unødvendige programmer. Og klarte visst å slette lydenheten... For jeg får beskjed om at jeg ikke har noen lydenhet når jeg åpner "Lyder og lyenher". Hva gjør jeg nå? Har for øvrig Acer 5044, med Win XP.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Se i søppelkassa, eller recycle bin eller hva det heter:-) Om du finner filene kopierer du dem ut til programdisken igjen, mulig du må reinstallere dem også.
Gjest niomi Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Nope, ikke der. Avinstallerte nemlig fra kontrollpanelet... Jeg har tatt ut en back-up-CD av all programvaren, men når jeg åpner den i Utforsker, skjønner jeg ingenting... Hjelp..?
Gjest gjesta Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Gjennomrett alt til et tidlige tidspunkt? Men da må du jo slette alt igjen..
Gjest niomi Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Og hvordan gjør jeg det..? *helt amatør når det gjelder slikt...*
Gjest gjesta Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 Start -> alle programmer -> tilbehør -> systemverktøy -> systemgjennomretting følg bare det som står
Gjest niomi Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 Jeg har lyd!!!! Tusen takk for hjelpen, Jack!!!
Gjest gjesta Skrevet 5. november 2006 #8 Skrevet 5. november 2006 Men det dumme er jo at du må slette alt det andre igjen.. Men lyd er viktig
Gjest niomi Skrevet 5. november 2006 #9 Skrevet 5. november 2006 Men det dumme er jo at du må slette alt det andre igjen.. Men lyd er viktig ← Lyden var det siste jeg klarte å avinstallere i går, så det var ikke noe problem. Eneste jeg måtte gjøre etterpå, var å installere GPSen på nytt, for den installerte jeg tidligere i dag. Men lite bry det i forhold til ikke å ha lyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå