Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som har prøvd dette?

Jeg dumpet borti disse produktene på Sandvikasenteret - 2 unge damer sto på en stand og demonstrerte produktene. Jeg fikk prøve "salt-skrubb" og håndkrem, og fikk helt vidunderlige hender. Ble helt forelsket, men syntes produktene var dyre. F.eks saltskrubb kostet kr 400,- De selges på nett på en "Midtøsten-side"

http://torget.miff.no/default.php?cPath=71...ac8565c14912481

Som dere ser, ganske stive priser. Men det er håp: Jeg har handlet produktene på Ebay til under 1/3 av prisen! Saltskrubb, håndkrem og sort leire-maske har jeg fått allerede (fantastisk bra!) Nå har jeg bestilt ansiktskremer også - flere av produktene deres er prisbelønnet, bl.a dagkrem, antirynkekrem og bodylotion. Dette er kvalitetsprodukter, det både kjennes og syns på huden

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet at de produseres på okupert, palestinsk land av israelitter, ja? Fikk noe slikt på bursdagen min, og etter litt research gikk de rett i søpla.

Skrevet
Du vet at de produseres på okupert, palestinsk land av israelitter, ja? Fikk noe slikt på bursdagen min, og etter litt research gikk de rett i søpla.

Nei, vet ikke noe om det. Bare at det er produsert av et av Israels ledende kosmetikkfirma, og er en del av Hadan-gruppen. Jeg tenker ikke så mye politikk når jeg handler kosmetikk egentlig, så lenge det ikke ødelegger for noen. Jeg ville f.eks ikke kjøpt gjenstander laget av trær fra regnskogen

Skrevet

Jeg har faktisk både ansiktsgelen, håndkremen og det saltet.. Fikk det av broren min, men bruker det ikke.. Vet ikke helt hvorfor.. Hendene mine ble dødsmyke av å bruke det saltet hvertfall!

Skrevet

Å, det fikk jeg lyst til å prøve!!

Har hørt SÅ mye positivt om de produktene. Hvordan funker håndkremen? Skal man først skrubbe med salt, eller er det bare en "vanlig" krem?

Skrevet
Å, det fikk jeg lyst til å prøve!!

Har hørt SÅ mye positivt om de produktene. Hvordan funker håndkremen? Skal man først skrubbe med salt, eller er det bare en "vanlig" krem?

Ja, de er kjempebra! Jeg har bare fått prøvd håndkrem, saltskrubb og en maske enda, men har bestilt kremer til ansiktet også. Ei venninne har prøvd bodylotion, og sier det er den beste hun har hatt.

Håndkremen alene er nydelig, trekker lynkjapt inn og hendene blir silkemyke. Ekstra deilig hvis man bruker saltskrubb først ( havsalt fra dødehavet iblandet aromatiske oljer) Bruker den i dusjen også når jeg gidder - helt nydelig!

De er rådyre her, og superbillig på Ebay. Der får jeg håndkremen (225ml) til kr 60,- med porto, koster nesten 300,- her.

Her er selgeren jeg kjøper av på Ebay, veldig seriøs og forsikret/rekommandert sending. Man må betale med PayPal (fort gjort å registrere seg)

http://stores.ebay.co.uk/cosmeticsfromisrael

Skrevet

Der kostet det jo så godt som ingenting! Vanvittig!!!!

Skrevet (endret)

Nå har jeg kjøpt håndkrem og øyeserum. Betalte 200 kroner til sammen, i den norske butikken ville det kostet 750 kroner....

Endret av Rosenrød
Skrevet

Jøss, tenk at det er så store forskjeller i pris! Jeg skjønner jo at jeg også må inn på e-bay nå :ler:

Skrevet

Ja, er veldig spent på disse produktene nå! Gleder meg til å prøve dem.

Skrevet
Nå har jeg kjøpt håndkrem og øyeserum. Betalte 200 kroner til sammen, i den norske butikken ville det kostet 750 kroner....

Ja, det er jo helt vanvittig, og håndkremen er også dobbelt så stor tube som på den norske siden. Jeg har også bestilt øyeserum .. øyekrem også .. og dagkrem, bodylotion og Gud vet. Har prøvd dagkremen på hånden, kjentes helt nydelig ut. Den har dobbelt lokk, ligger en slags mineralsåpe der som man skal vaske ansiktet med først visstnok.

Jeg bestiller i flere omganger, så verdien i hver pakke blir under 200,- Selgeren nevnt tidligere her, er veldig "ordentlig" Takker for betaling, sender mail når han har sendt pakken osv Tar +/- 1 uke før pakken kommer. Han har best pris og fraktpris på Ebay

Jeg har vel snart hele serien snart tenker jeg ... :sjenert:

Skrevet
Jøss, tenk at det er så store forskjeller i pris! Jeg skjønner jo at jeg også må inn på e-bay nå  :ler:

Du må nok det ja ;)

Men .. det er farlig - lukter snart svidd av Visa-kortet mitt ... :grine:

• 2 uker senere...
Skrevet

I dag fikk jeg varene mine! Har prøvd håndkremen og den virker kjempegod! Øyeserumet skal jeg teste i kveld. Har lyst til å betille mer allerede, hehe....

Skrevet

hvordan er produktene for ansiktet? noen som vet om det inneholder mineralolje?

Skrevet
hvordan er produktene for ansiktet? noen som vet om det inneholder mineralolje?

Nå har jeg fått en hel haug nye produkter i serien: Dagkrem normal/tørr hud (finnes også i normal/fet fud), øyekrem, øyeserum, bodylotion, fotkrem, shampo mot håralfall, hårmaske, cleansing gel til ansiktet

Jeg er ikke i tvil: Produktene har høy kvalitet! Felles for alle produktene, er at man får silkemyk hud. Jeg har fått jevnere hud, mindre porer og kviser, og huden føles svært myk og behagelig. De er konsentrerte og drøye i bruk, og har i tillegg store størrelser.

Jeg tror ikke de inneholder mineralolje, men derimot mye mineraler fra dødehavet. Mineralolje er vel parafin? Skrives som regel som mineral oil vel?

Her skriver jeg hva f.eks dagkremen inneholder, er vel sikkert noen her som kan tyde det meste av det.

Dagkrem: Deionized Water, arbomer, Jojoba oil, Glycerine, Sweet almond oil, Methoxycinnamate, Caprylic triglyceride, Dimethicone, Dead sea minerals mud&water, Cetyl alcohol, Lecithin, Stearic acid, Butyl methoxydibenzoylmethane, Bees wax, Steareth-21, Steareth-2, Glyceryl stearate, Liposomecomplex, Musk rose oil & Bilberry extract & Ginko extract, BHT, Triethanolamine, Imadazolidinyl urea, Aloe vera extract, Sodium dehydroacetate, Cocamide dea, Sorbeth-40, Cocoyl Sarconsine, Sodium stearate, Propylene glycol, Urea, Ethanolamine, Aloe vera gel, Fragrance

PUH

Gjest Borghild
Skrevet

Jeg ville aldri smurt inn kroppen og ansiktet med død sjø ihvertfall. Død =råtten. Må lukte aldeles gyselig.

Skrevet

Nå er det åpnet en ny nettbutikk www.nettkosmetikk.no som selger naturprodukter fra Italia basert på alger.

Prøv Guam Saeweed Mud (algeleire som brukes som "maske" over lår og rompe) som hjelper å redusere cellulitt i løpet av kort tid. De har også produkter spesielt laget til å bruke på mage og midje.

Der har du kjøpe også nydelig GUAM Algascrub(Naturlig blanding av algene GUAM®, havsalt og oljer av best kvalitet for massasje i dusjen.)-og den koster ikke 400,- men 260,-

Skrevet
Jeg ville aldri smurt inn kroppen og ansiktet med død sjø ihvertfall. Død =råtten. Må lukte aldeles gyselig.

Hihi, du er morsom!

Dødehavet har så mye salt og mineraler at fisk ikke kan leve der. Men det er topp for huden! Dere har vel hørt og SPA og havsalt tenker jeg :ler:

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Mamma kjøpte disse gjennom noen på jobben og jeg syntes de er kjempegode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...