Gjest Gjest_Usikker_* Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 I sommer ble det slutt med samboeren min gjennom fire år. Det hadde ligget i kortene en god stund så det var mer en lettelse en vondt når det endeligt var slutt. Jeg brukte mye tid før vi gjorde det slutt på å være redd for å være alene, men nå når jeg bor for meg selv igjen inser jeg at det var helt ubegrunnet. Jeg har det superfint og nyter å tilbringe tid for meg selv. Tingen er at jeg er i "vinden" som aldri før og det er ganske mange som tar kontakt og viser sin interesse. Jeg er vel forsåvidt litt sjarmert av han ene... Når vi er med hverandre kan jeg t.o.m føle meg litt småforelsket og jeg liker meg utrolig godt i hans selskapm men glemmer han liksom litt ut når jeg ikke ser ham. Tingen er at han virker mye mer intressert i meg en jeg er i han. Jeg er jo nettop ferdig med et forhold og føler at jeg trenger å tilbringe litt tid for meg selv igjen før jeg igjen finner en kjæreste. Men jeg liker ham jo og kunne godt tenke meg å forsette å treffe ham. Ikke for å ha ham som noe tidsfordriv eller sånn, men fordi jeg synes d er veldig hyggelig å være med ham. Hva synes dere? Kan jeg det? Eller er det dårlig gjort mot ham når jeg skjønner at han er intressert i noe mer... Tenkte jeg bare skulle si det som det er; at jeg synes han er kjempehyggelig men at jeg ikke er klar til å forplikte meg til noen enda
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Tja, vær ærlig med han og gi det tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå