Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Gleder meg til de nye episodene av 7th heaven kommer i 2007! Vet noen forresten om det lages flere episoder av Skjærgårdsdoktoren? Det var så koselig!!!
Susannah Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Jeg liker også 7th Heaven, men tør sjelden innrømme det Er så mange som synes det er en moralistisk hyperamerikansk serie, som det jo for så vidt er - men jeg liker den for det!
Gjest Gjesta Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Skjærgårdsdoktoren Håper de lager flere episoder ja
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Jeg liker også 7th Heaven, men tør sjelden innrømme det Er så mange som synes det er en moralistisk hyperamerikansk serie, som det jo for så vidt er - men jeg liker den for det! ← Jeg innrømmer det sjelden jeg og... Mange syns det er helt fjernt, og det syns nok egentlig jeg også, men jeg koser meg med den allikevel. Hehe, her inne er det jo ingen som vet hvem vi er, så det går jo greit I grunnen så er jeg ingen stor USA - fan heller... Hilsen TS
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Tror nok desverre ikke det blir laget flere episoder av Skjærgårdsdoktoren Det er flere år siden denne serien ble laget, så da tror jeg desverre det er lite håp! Synd, for det er en utrolig koselig serie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå