Gå til innhold

Belønne kjæresten med totalvask av hus

Anbefalte innlegg

Gjest Eline ikke pålogget
Skrevet

Saken er at kjæresten min har total renovert min nye leilighet. Dette har gått på bekostning av hans gjøremål. Han har brukt så ufattelig masse tid på dette, at nå må jeg gjøre det fint hos han. Vet egentlig ikke størrelsen på huset hans, men det er vel kanskje rundt 250 m2.

Har vasket litt gulv noen steder, men han har så mye rot overalt. Han skal hjelpe til, da jeg ikke aner hvor han skal gjøre av alt...

Lurte litt på om vi først skal fjerne gardiner og ting han ikke vil ha lenger først. Derett at jeg som ikke har noe fohold til masse av hans ting, fjerner ting som ikke hører hjemme der det ligger. Legger dette samlet på ett sted, og hans jobb er å legge alt på riktig sted. Også kanskje bruke prinsippet som er brukt på tv hvor en legger en haug til loppa, salg, kast og beholde.

....så når dagene har gått med rydding, kan vaskinga begynne for meg.

Noen tips til dere med erfaring??? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesten
Skrevet

Hva med å ta ett rom av gangen? Synes ofte at det er lettere enn å rydde alle rom for så å skulle ta alt på en gang.

Kan også være en ide å hive det som helt klart skal hives først som sist og ikke bare flytte rundt på dette. Kjøp svarte søppelsekker og kjør på.

Det kan være lurt å la han gå igjennom noen av sekkene dersom du er i tvil om han vil savne noen av tingene, men om de først ligger i en sekk er det større sjanse for at han vil kaste det enn å opbevare det videre i et skap (been there, done that :sjenert: ).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...