Gjest Bellatrix Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=136497 Det er ikke så lett med disse bokstavene.
Gjest Alf Kaida Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Synd ikke Skauta bor her lenger, jeg er sikker på at han hadde tilbudt en hjelpende hånd.
Gjest Bellatrix Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Synd ikke Skauta bor her lenger, jeg er sikker på at han hadde tilbudt en hjelpende hånd. ← Vi har jo alltid Jon Are.
Gjest Alf Kaida Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 Vi har jo alltid Jon Are. ← Godt poeng. Jeg er likevel litt usikker på om ikke han kanskje blir litt hudløs og nedstemt av slik dekadent ordbruk. I tillegg tror jeg kanskje han vil være skeptisk til å hjelpe, all den tid ubarberte fitter blir selvforskyldt kalde - i tillegg til den kvinneundertrykkende dekadensen. Får bare håpe media holder seg unna.
Rastafan Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 Skulle tro det var en samfunnskritiker som var sluppet fri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå