Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Trenger synspunkter fra andre damer her. Saken er at jeg har kjent en gutt gjennom venner i maange år. Han har alltid vert veldig hyggelig, stått i do kø for meg, kjøpt øl for meg og slike ting,smilt fint-men likevel virket sjenert og litt på avstand. Den siste tiden har jeg plutselig fått øynene opp for denne fyren, vert med han hjem 2 ganger etter byen på en måned. Første gangen så ringte han meg i fylla og skrev flere meldinger, jeg foreslo at vi kunne møtes edru,og det fikk eg ett positivt svar på. Hørte ingenting før helgen kom,da plutselig spurte han om jeg skulle ut-noe eg skulle, han virket ikke så ivrig på å treffe meg,samtidig som han gjør det-når jeg tar intiativ,da er det liksom greit-kom bort på utestedet jeg var på og virket veeeldig selvsikker,da ble jeg paff og trakk meg litt vekk. Fortalte etter hvert at jeg likte han, han svarte hvorfor det-hvertfall, endte nå opp med å rote den natten og, ( ikke sex) om morningen fikk eg helt noier og sa at jeg gikk,vi har ikke sendt videre meldinger, klarer ikke å få han ut av hodet, vet ikke om han liker meg og blir frustrert. Han er ingen typisk flørter,virker litt slik prinsipp type fyr,ikke noe tull liksom,men jeg tør ikke gå videre med dette.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 virker jo som han liker deg da..Men hva vet jeg;) Spør han rett ut da!
razmatazz Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Synes også det høres ut som om han liker deg, men at han ikke helt tør å "stå frem" uten å ha drukket. Slettes ikke uvanlig det, man blir jo litt modigere etter et par glass eller fem
AlmaCity Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Ja, rart det der med alkoholen Siden fyren virker veldig interessert, så hvorfor ikke spørre han. Om det ås er i fylla også, så vil du jo få et ærlig svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå