Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Den siste uken har jeg hatt en rar stram følelse i eggstokkene. Jeg har tidligere aldri hatt dette. Så jeg kikket litt et sted på nettet hvor det stod om symtomer på graviditet, og der stod dette oppført, men jeg har ingen andre symptomer på at jeg kan være i disse lykklige omstendigheter (vi forsøker og forsøker, men har ikke fått det til ennda). Bortsett fra mye hummørsvigninger (men nå nærmer jeg meg også dagen for mensen, så det er nok derfor).

Det jeg lurer på er kan man ha utflod i begynnelsen av svangerskapet? For jeg har det nå, og jeg trodde ikke at man skulle ha det når man var gravid. Så derfor tviler jeg på at vi har klart det denne gangen. Men så er det denne rare stramme følelsen, samtidig som jeg føler meg oppblåst, og har mye luft i magen.

Er det vanlig med denne stramme føllelsen? Den er der ikke konstant, kommer og går litt, men er der opp til flere ganger i timen, og kan vare alt fra 10 min til en time.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er gravid, kan det være livmoren som strekker seg. Det er ganske vanlig å få slike smerter i svangerskapet, spesielt når man snur/vrir på seg. Men det kan også godt være, som du sier, at det er fordi du venter mensen. Da kan det murre godt i magen :sjarmor:

Man kan godt få utflod selv om man er gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...