Mrs. B Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 .. blir det da søndag 26. november eller søndag 3. desember??
Gjest niomi Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Julaften på søndag = 4. søndag i advent 24. desember
Spoven Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 3. desember er første søndag i advent. Så den fjerde blir nok på julaften.
Gjest Gjesta Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Syns det er koselig når 4. søndag i advent er på julaften!
Mrs. B Skrevet 5. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2006 OK takk - da fikk jeg avklart det! Var litt usikker nemlig på om det skulle være fire søndager før julaften eller om julaften telte med når den 4. advent falt på en søndag.. Litt synd egentlig synes jeg - skulle gjerne begynt med adventslys og sånt allerede 26. november.
skrue Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 Advent er nedtellingen til 1. Juledag. Ikke Julaften.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 Greit nok, men jeg synes det er rart likevel, Skrue.
skrue Skrevet 5. november 2006 #8 Skrevet 5. november 2006 Greit nok, men jeg synes det er rart likevel, Skrue. Ja, det er jo ikke så ofte det skjer. Dette var oppe i en annen tråd for noen uker siden. Jeg skrev da at i min familie har vi pleid å flytte markeringen av 4. advent til lørdagen før Julaften.
Gjest gjesten over Skrevet 5. november 2006 #9 Skrevet 5. november 2006 Det var jo lurt, Skrue. Tror jeg skal gjøre det samme hos oss... Julaften er uansett "nok" i seg selv.
Gjest Gjesta Skrevet 6. november 2006 #10 Skrevet 6. november 2006 Syns det er koselig når 4. søndag i advent er på julaften! ← pøh, vi går jo glipp av en skikkelig kosedag jo.... OK takk - da fikk jeg avklart det! Var litt usikker nemlig på om det skulle være fire søndager før julaften eller om julaften telte med når den 4. advent falt på en søndag.. Litt synd egentlig synes jeg - skulle gjerne begynt med adventslys og sånt allerede 26. november. ← Heeeeeelt enig!! Ja, det er jo ikke så ofte det skjer. Dette var oppe i en annen tråd for noen uker siden. Jeg skrev da at i min familie har vi pleid å flytte markeringen av 4. advent til lørdagen før Julaften. ← okay, så da var det deg, jeg trodde av en eller annen grunn at det var Frysepulver som hadde sagt det der.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå