Gå til innhold

bareVitamins - Skin Rev-er Upper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som bruker ID pudder foundation bruker dere bareVitamins - Skin Rev-er Upper under? Og er dere fornøyd med produktet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker den av og til og den er i grunnen helt ok. Stort pluss for at den treker inn i huden ganske kjapt og at det ikke er noe problem å legge make up på kort tid etter.

Skrevet

Jeg bruker også denne av og til men ser ikkje noe forskjell egentlig. Men hadde kanskje sett resultat om jeg hadde brukt den hver dag?!

Skrevet

Jeg bruker den under ID make up. Har brukt den såpass lite enda, men den får make up til å sitte godt om ikke annet :)

Har fått litt kviser etter jeg begynte med denne, men det er ikke sikkert det kommer av den. (Byttet p-pille merke fra Loette til cerazette omtrent samtidig, så det kan være grunnen)

Noen som vet hva denne egentlig skal gjøre? :ler:

Skrevet

Den skal fukte og gi huden en glattere overflate sånn at foundationen blir penere på. Merker ikke forskjell om jeg bruker min vanlige dagkrem jeg da, men det er greit at kremen trekker så raskt inn.

Gjest Deception
Skrevet

Den får ganske lav score på MUA, bare 29% ville kjøpt den igjen, og flere klager på at den gir kviser.

Skrevet

Merker heller ingen forskjell mellom den og min vanlige dagkrem (rent bortsett fra at min ordinære dagkrem synes å tilføre noe mer fukt). Kommer garantert ikke til å kjøpe Bare Vitamins igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...