SjenertKar Skrevet 24. mars 2002 #1 Skrevet 24. mars 2002 Jeg er forelsket i ei jente, har vært det ganske lenge, og tok mot til meg å spurte henne ut på en date for ikke så lenge siden. Ble litt nedtrykt av responsen ;( Hun sa at det var koselig av meg å spørre, at jeg var en koselig gutt osv., men så sa hun at det ikke var så lenge siden hun hadde blitt dumpet og at hun HATET gutter for tiden! Hva skal jeg gjøre? Jeg vil så gjerne vise henne at jeg har mye å gi og er ikke ute etter å skuffe henne. Vi kjenner hverandre sånn passe fra før og jobber sammen på skolen, men jeg er sjenert og hun er utadvent. Vet ikke hva jeg skal gjøre, er ikke akkurat typen til å push'e på. Er hun interresert i det hele når hun sier den "du er en koselig gutt"? Hva kan jeg gjøre for å få henne til å gi meg en sjans? Skjønner at hun kanskje er lei av å bli "brent", men.... Alle tips mottas med takk, vil så gjerne være sammen med henne
Silfen Skrevet 24. mars 2002 #2 Skrevet 24. mars 2002 uhm... om jeg sier at noen er koselig så er ikke JEG interessert, men det kan jo hun være fordet. du kan jo vise henne oppmerksomhet gjennom samtaler og så spørre henne ut igjen etterhvert kanskje?12 1
Leia Skrevet 24. mars 2002 #3 Skrevet 24. mars 2002 Tja... koselig kar i mitt vokabular betyr at du er som en venn, kompis. Men det kan jo være anderledes i hennes tilfelle. Kanskje blir det viktig i ditt tilfelle å gi henne tid, mens du samtidig oser av attraktiv selvtillit kombinert med den du er, din godhet og trygghet? Høres vanskelig ut, ja, men det skal ikke så mye til før hun legger merke til små ting. Og hun vet jo at du er interessert. har selv sett eksempler på reint kompismateriale som plutselig ble til gjensidig forelskelse. Men det tok litt tid...
kallisticat Skrevet 24. mars 2002 #4 Skrevet 24. mars 2002 Koselig.....høres mer vennskapelig prega ut fra mitt ståsted. But U never know!
SjenertKar Skrevet 24. mars 2002 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2002 Jaja...det var det ;( 3 har skrevet svar og alle mener det samme, hu er ikke interresert... Gidder ikke prøve det noe mer, er bare å komme over henne da. Glad det er sommerferie snart ;( 1 2
Creo Skrevet 25. mars 2002 #6 Skrevet 25. mars 2002 Mitt løsningsforslag er: Ikke interessert. Det kan selvsagt hende jeg tar feil, men det hørtes iallefall ikke spesielt lyst ut. Da spørs det jo bare om du ser på det som et nederlag eller som en utfordring.
aline Skrevet 25. mars 2002 #7 Skrevet 25. mars 2002 Kanskje hun rett og slett er lei!? Hun har nettop blitt "dumpet" av en kjæreste. Jeg vet selv at når man har jobbet med/for ett forhold, med alt det innebærer av håp/forventninger/forhåpninger/tro, fortvilethet, sinne og tristhet, så kan man faktisk bli skikkelig drittlei!!! Og da ønsker man ikke å SE på menn som potensielle kandidater engang! enda mindre få "mas" fra en hyggelig fyr som sikkert bare er snill og grei, men som absolutt skal vise for deg at det finnes menn som er skikkelige der ute. Det er IKKE det man ønsker å finne ut av når man er lei mannfolk! Det der hørtes sikkert innmari stygt og brutalt ut, men det er ihvertfall slik jeg tenker når jeg er på mitt verste! For å "redde" seg selv fra å føle seg helt håpløs, så må man være kynisk og kald. Det går gjerne ut over feil mennesker. Hun er nok ikke dødsinteressert i deg.. For akkurat nå måtte det nok en meget selvsikker mann til. En som TAR hennes interesse. Nettop fordi hun ikke har lyst å gi den bort akkurat nå. Men se det an!? Prøv å bli litt kjent med henne. Ikke nødvendigvis som "jeg er din bestevenn"-sak, eller som "jeg er en snill mann"-sak, men bare som en bekjent. Kanskje hun ikke er den rette for deg heller, selv om det virker sånn akkurat nå. 12 1
SjenertKar Skrevet 25. mars 2002 Forfatter #8 Skrevet 25. mars 2002 Jeg er lei av å prøve og være singel. Har blitt "turned down" 4 ganger på litt over 6 måneder. Begynne å bli dritlei og frustrert. 1
aline Skrevet 26. mars 2002 #9 Skrevet 26. mars 2002 Hvorfor ikke bare lære deg å nyte livet da? Istedenfor å stresse rundt etter kjæreste mener jeg? Noe av det minst attraktive jeg vet om er menn som "bare MÅ ha kjæreste".... Jeg er ihvertfall slik at jeg stort sett faller for menn som klarer seg selv! Og som takler å være alene i perioder. Men der er vi alle forskjellige. Men jeg kjenner INGEN jenter som liker at gutta er for desperate! Hvorfor er det så fælt å være singel? at man savner noen er jo så, men kan du ikke bare lære deg å like ditt eget selskap? Kanskje det kommer noen passende dersom du bruker tiden din på ting som tilfører deg noe positivt? ro deg ned på sjekkefronten du, så skal du se at ting bedrer seg! ha en fin påske!12 2
SjenertKar Skrevet 26. mars 2002 Forfatter #10 Skrevet 26. mars 2002 Jeg er ikke desperat på sjekkeren, alle gangene har jeg brukt lang tid å blitt ganske gått kjent med dama før jeg har spurt a ut på date. IKKE sånn fyllesjekking, det klarer jeg ikke selv om jeg ikke er så sjenert når jeg drikker. Føler meg som en idiot da. Jeg klarer meg fint som singel, men kan bli litt "kjedelig" på visse fronter vist du skjønner hva jeg mener Jeg er langt fra desperat, er bare så irriterende å legge tid ned i noe også går det på tryne hver gang.... Når jeg går ut så er jeg aldri på sjekker'n, bare ute å har det kult med kompiser så får alt annet være bonus... Å...kanskje legge til at jeg har vært singel i nesten 5 år nå (er 24 år) så det haster kanskje litt? ;( Føler meg sær som faen når alle andre kompisene mine har damer, værste jeg vet er å bli invitert på middag med en masse par...1212[ Dette Innlegg er endret av: SjenertKar den 2002-03-26 17:35 ]
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #11 Skrevet 22. mai 2022 Men du, hun ble dumpet av en fyr, og det var kanskje et dårlig brudd? Forventer du virkelig da at hun skal ha mentalt rom for å ta til seg deg? Da må du isåfall vente til hun er klar. Spørs om ordentlige menn klarer det dessverre..... Anonymkode: 13cfc...826 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #12 Skrevet 22. mai 2022 SjenertKar skrev (På 24.3.2002 den 19.20): Jeg er forelsket i ei jente, har vært det ganske lenge, og tok mot til meg å spurte henne ut på en date for ikke så lenge siden. Ble litt nedtrykt av responsen ;( Hun sa at det var koselig av meg å spørre, at jeg var en koselig gutt osv., men så sa hun at det ikke var så lenge siden hun hadde blitt dumpet og at hun HATET gutter for tiden! Hva skal jeg gjøre? Jeg vil så gjerne vise henne at jeg har mye å gi og er ikke ute etter å skuffe henne. Vi kjenner hverandre sånn passe fra før og jobber sammen på skolen, men jeg er sjenert og hun er utadvent. Vet ikke hva jeg skal gjøre, er ikke akkurat typen til å push'e på. Er hun interresert i det hele når hun sier den "du er en koselig gutt"? Hva kan jeg gjøre for å få henne til å gi meg en sjans? Skjønner at hun kanskje er lei av å bli "brent", men.... Alle tips mottas med takk, vil så gjerne være sammen med henne /Forum/images/smiles/icon_wink.gif Et nei, ts, er et nei. Om du velger å tolke det som et kanskje? Da er du en som ikke er noe å samle på. Svaret er at du intet kan gjøre, intet skal gjøre og intet bør gjøre. Dine ønsker er helt irrelevante for henne og hennes liv. (og, «jeg liker ikke gutter for tiden» er en rund måte å si «jeg liker ikke deg» på) Anonymkode: 6ac43...dc5 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #13 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men du, hun ble dumpet av en fyr, og det var kanskje et dårlig brudd? Forventer du virkelig da at hun skal ha mentalt rom for å ta til seg deg? Da må du isåfall vente til hun er klar. Spørs om ordentlige menn klarer det dessverre..... Anonymkode: 13cfc...826 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Et nei, ts, er et nei. Om du velger å tolke det som et kanskje? Da er du en som ikke er noe å samle på. Svaret er at du intet kan gjøre, intet skal gjøre og intet bør gjøre. Dine ønsker er helt irrelevante for henne og hennes liv. (og, «jeg liker ikke gutter for tiden» er en rund måte å si «jeg liker ikke deg» på) Anonymkode: 6ac43...dc5 Denne tråden er 20 år gammel... Anonymkode: 7486a...b91 8 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #14 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Denne tråden er 20 år gammel... Anonymkode: 7486a...b91 Er det sant????? 😮 Hvordan kan den være 20 år gammel! Er det mulig... Anonymkode: 93a1e...549
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #15 Skrevet 22. mai 2022 Tror at sjansen er rimelig stor for at hun har gått videre i livet nå, 20 år etter, og er en av dem som klager over tenåringsbarna i "Barn og familie". Anonymkode: 7fcf9...78d 5
applestories Skrevet 22. mai 2022 #17 Skrevet 22. mai 2022 Hvordan klarer man i det hele tatt å finne så gamle tråder? Om de omhandler et spesifikk tema eller produkt man søker etter så skjønner jeg, men dette er jo en helt ordinær "liker hun meg"-tråd, der ingen av deltakerne har vært aktive på årevis.. 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #18 Skrevet 22. mai 2022 Ja, men da må du bare være litt tolmodig. Jobb deg sakte nærmere, vær drømmemannen.. De gutta som ikke gir seg, får damene.. Anonymkode: a4e02...ba2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #19 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, men da må du bare være litt tolmodig. Jobb deg sakte nærmere, vær drømmemannen.. De gutta som ikke gir seg, får damene.. Anonymkode: a4e02...ba2 Sant.. 🤮 Anonymkode: 93a1e...549
DildoShwaggins Skrevet 22. mai 2022 #20 Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, men da må du bare være litt tolmodig. Jobb deg sakte nærmere, vær drømmemannen.. De gutta som ikke gir seg, får damene.. Anonymkode: a4e02...ba2 Det heter tålmodig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå