Gjest Gjesta Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Hvis du fex skal kjøpe deg en bukse eller en genser... Og la oss til at 38 er litt trangt og at 40 er litt stort.... Du får på deg begge størrelser, men skulle hatt 39 liksom..... Hva velger du? Hvorfor? Jeg skjønner at det kommer an på om det er stretsj, om det er olabukse og sånne ting, men sånn helt generellt..... ??
Gjest niomi Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Du mangler et valg i pollen din - Lete videre... Jeg kjøper sjelden ting som ikke passer. Det hender jeg slår til på gensre og topper, og da går jeg ned en str. Det meste går jo litt ut. Men bukser må sitte perfekt for at jeg skal kjøpe de...
Gjest Gjesta Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Du mangler et valg i pollen din - Lete videre... Jeg kjøper sjelden ting som ikke passer. Det hender jeg slår til på gensre og topper, og da går jeg ned en str. Det meste går jo litt ut. Men bukser må sitte perfekt for at jeg skal kjøpe de... ← he he det var nettopp poenget da, at det ikke skulle være flere alternativer
Gjest Frk. Grønn Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 (endret) Jeg tror jeg velger å gå opp og satser på at den krymper bittelitt i vask Endret 5. november 2006 av StineMa
Gjest Sumiko Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 (endret) Jeg hadde nok ikke kjøpt noen av størrelsene, men om jeg måtte velge en av de så hadde jeg nok gått for ei bukse som var litt for trang og en genser som var litt for stor. Endret 5. november 2006 av Sumiko
Gjest gjesta Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 Jeg tror jeg velger å gå opp og satser på at den krymper bittelitt i vask ← Jeg hadde også gått opp en størrelse. Håper fortsatt at jeg kan klare å legge på meg noen kilo
Gjest Deception Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 Jeg vingler også mellom størrelser, og som oftest går jeg vel videre hvis ingen av dem passer. Men av og til, hvis det er plagg jeg bare MÅ ha, går jeg gjerne til den minste størrelsen hvis det er snakk om bukser og skjørt, og til den største i overdeler. Jeg har brede skuldre, og kan ikke fordra overdeler som strammer over ryggen.
Gjest Neffi Skrevet 5. november 2006 #8 Skrevet 5. november 2006 Tar den större str. Jeg er mellom to strl som mange andre, og det er mektig irriterende Håper alltid det skal krympe noe, eller at jeg kan sy inn der det behöves.
Amanlis Skrevet 5. november 2006 #9 Skrevet 5. november 2006 Jeg vakler mellom to strørrelser og velger som oftest å ta den største. Jeg synes det er penere at klærne sitter litt for løst enn litt for stramt.
Saeria Skrevet 5. november 2006 #10 Skrevet 5. november 2006 Jeg hadde nok ikke kjøpt noen av størrelsene, men om jeg måtte velge en av de så hadde jeg nok gått for ei bukse som var litt for trang og en genser som var litt for stor. ← Jeg og.
Cata Skrevet 5. november 2006 #11 Skrevet 5. november 2006 Jeg går opp! Det er alltid en sjanse for at det krymper, og kjøper jeg noe som er for smått så føler jeg meg som en middagspølse stappet inn i et grillpølseskinn . Da tyter og buler det alle veier....
Gjest Bellatrix Skrevet 5. november 2006 #12 Skrevet 5. november 2006 Jeg har en så sær kroppsfasong at det valget står jeg nesten alltid overfor når jeg skal handle klær. Det kommer selvsagt an på plagget, men ofte så går jeg da opp. Om jeg skal på klesshopping nå så vil jeg gå ned, ganske enkelt fordi kroppen min krymper.
Gjest Meep Skrevet 5. november 2006 #13 Skrevet 5. november 2006 Jeg går som oftest opp. Hater for små klær.
Gjest gjesta Skrevet 5. november 2006 #15 Skrevet 5. november 2006 Jeg hadde gått opp. Ikke noe fint med mager som henger over buksekanten, og topper som slutter ved navlen.
brumma* Skrevet 5. november 2006 #16 Skrevet 5. november 2006 Jeg går som oftest opp. Hater for små klær. ← Jeg og. Det hender jo det krymper litt etter en runde i vaskemaskinen eller tørketrommelen også.
Gjest Yoghurt Skrevet 5. november 2006 #17 Skrevet 5. november 2006 (endret) Jeg har valgt begge deler før i tiden og har hatt ganske så fæle resultater så nå unngår jeg det så mye som mulig. For store bukser får meg til å se myemye større ut enn jeg faktisk er, og jeg kan ikke si noe annet om de som er for små heller når det gjelder gensre går jeg vel heller litt opp, akkurat der gjør det meg ikke så mye om de er for store, men så er det blitt sjeldnere og sjeldnere at jeg handler på butikker der det er flere størrelser av hvert plagg da.. men ja, på bukser kan jeg ikke la meg selv velge noe annet enn hva som er passe, på gensre går jeg heller opp. Endret 5. november 2006 av Yoghurt
Gjest Ylva Virvla Skrevet 5. november 2006 #18 Skrevet 5. november 2006 Har to ganger tatt den største buksa i en slik situasjon. Etter jeg har brukt den en stund, har den så utvidet seg og blitt enda større enn den allerede var.
Gjest gjesta Skrevet 5. november 2006 #19 Skrevet 5. november 2006 Jeg tar alltid den trangeste buksa, fordi de utvider seg som regel (jeg ser jo an stoffet så klart), og jeg hadde sikkert tatt den minste overdelen og, det spørs litt.. Men slik jeg ser det nå hadde jeg nok valgt den minste størrelsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå