Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kjempefin sort kjole som jeg har tenkt til å bruke i 30 års lag neste helg. Men jeg lurer litt på tilbehøret?? Skal jeg holde meg helt sort?? Eller skal jeg spe på med noen farger??

Jeg lurte også på om jeg skulle sy på litt "stasj" med farge på??? Hva tror dere?? Har tenkt til å ha sorte eller sølv sko til, for det har jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes hvitt og rødt er stilig til sort.

Skrevet

Jeg har tenkt å ha den lille sort enår jeg skal ut på fancy restaurant med jobben til mannen til uka, og jeg har ikke tenkt å ha annet enn sorte støvletter, sort veske, en litt skinnende sort bolere og et lite enkelt sort smykke (som jeg skal lage etterpå) :)

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg ville tatt sølvsko til - og en sølvfarget veske. :)

Skrevet

Jeg synes egentlig at sort tilbehør til den lille sorte, slik Evelina også "sverger" til, er det aller mest stilige.

Skrevet

Helt sort er jo stilig, men kan bli litt kjedelig. Vet du hva slags selskap det blir og hva slags gjester som kommer? Noen ganger kan det bli litt rart å ta helt av på gøye farger, i andre sammenhenger kan det bli altfor stivt å gå for fullstendig sort.

Synes sølvsko høres bra ut til 30-årslag. Gjerne med veske til. Hvis du ikke finner veske, så er det fint med hårpynt i sølv. Kan være kult å sy på noe også. Så ei som hadde demontert et perlekjede og sydd på perler på jakke og alpelue. Du kan kanskje sy på "sølvpynt" på kjolen?

Skrevet (endret)

Jeg synes den lille sorte ikke skal ha noe særlig tilbehør. Men det avhenger jo mye av hva slags snitt du har valgt. Jeg elsker slike kjoler med et elegant snitt, og så ha sorte, høye sko og sort veske. Så ville jeg satt opp håret i en enkel, klassisk frisyre og vært diskret sminket. Til sist ville jeg toppet med ørepynt, ingen andre smykker.

Det er det jeg synes er finest, men vi har jo forskjellig smak :)

Endret av Ciara
Gjest Yoghurt
Skrevet (endret)

Det kommer jo helt ann på stilen din da :) Selv ville jeg helt klart holdt meg til noe veldig enkelt, og kun svart, men jeg ser meget ofte at kg folk elsker å anbefale gull eller sølv tilbehør til sort, jeg får alltid frysninger av tanken på meg med sølv tilbehør, og deretter små ler jeg litt, men noen kan jo sikkert kle det...

Endret av Yoghurt
Skrevet

Jeg hadde tatt pumps og en liten konvolutt veske i hvitt..og kanskje et lekkert smykke til.

Skrevet

Synes gull og sort passer utrolig bra sammen jeg :) Ville tatt en liten gull veske til og noen enkle gullsmykker, men ville nok tatt sorte sko så det ikke blir for mye ;)

Skrevet

Skjønner ikke helt greia med den lille, sorte, jeg. Syns de fleste ser grå og gustne ut når de har på den lille sorte. Mye finere med en farge man kler, spesielt opp mot ansiktet... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...