Gå til innhold

Morsomme tv reklamer

Gjest Calexica

Anbefalte innlegg

Nå om dagen digger jeg reklamen for IFA pastiller med den syngende politimannen. Hahaha, jeg synes den er helt rå. Og han bare gir alt :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest beekeeper

Haha, ja! morsom reklame!

Det har jeg alltid lurt på, hva han synger?

"..Dette er bil 32, vi trenger forsterkninger, dette er en ................. trallala, trallala ........."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja! morsom reklame!

Det har jeg alltid lurt på, hva han synger?

"..Dette er bil 32, vi trenger forsterkninger, dette er en ................. trallala, trallala ........."

Dette er bil 32, vi trenger forsterkninger, vi følger en stjålet bil inn i mot Jar, trallala, inn imot Jar :)

Hei Sativa, hvilken reklame.. HVILKEN.. Vær så snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker den med hun jenta som "rømmer" hjemmefra. Syns den er herlig, spesielt når mamman og pappan kommer inn på kjøkkenet og pappan sier "hver er du'a?" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Solidox-reklamen. "Skal pappa blåse?" Det forskremte lille barnet som løper vekk! :ler:

(Ellers så synger jeg "..trenger forsterkninger.." farlig ofte for tiden!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikea er morsom...."hei kjære, Bonza og død jeg er gravid" :ler: (Noe sånt.)

Også syns jeg en fra Leasy eller noe er litt søt... "Noen priser vil være større enn de er...." Jeg vil ikke legge meg

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Reklame er ikke morsomt! Hva er det med dere kg-ere og reklame? Reklame er det mest irriterende som fins! Dårlig humor har dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reklame er ikke morsomt! Hva er det med dere kg-ere og reklame? Reklame er det mest irriterende som fins! Dårlig humor har dere.

Hva er det med gnelderete mennesker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Er bikkjer som gneldrer, ikke mennesker! Borghild gneldrer ikke! Jeg er da ingen terrier. Og du da, elskeren til Moskva-Marit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bikkjer som gneldrer, ikke mennesker! Borghild gneldrer ikke! Jeg er da ingen terrier.

You've just proven my point.

Finn deg en annen tråd å irritere deg over, gidder'u? Denne er sannsynligvis ikke verd å få magesår over, 'ait?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker den hmm tror d er fra IKEA.. er kanskje dn mange her har snakket om..men en dame som stresser rundt,ringer mannen og sier mange ting på en gang.. og at hun er gravid og så legger på:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-
Jeg liker den med hun jenta som "rømmer" hjemmefra. Syns den er herlig, spesielt når mamman og pappan kommer inn på kjøkkenet og pappan sier "hver er du'a?"  :ler:

Den er bare suuupersøt! :-D

Ellers så synes jeg IKEA-reklamen er morsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen av de som går nå jeg synes er spesielt morsomme, men en tidligere favoritt er den Prix-reklamen med de hardrockerne som skal ut og pante flasker og han som blir igjen kler seg i rosa og synger og danser foran speilet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKEA Reklamen er morsom: Fatt deg alltid i korthet;Hei vennen min,Kjøp melk og brød,Bonzo er død,jeg er gravid,hadet! "en kjap en mens man strikker,kom igjen (en eller annen...)

Og så er Stabburet makrell i tomat morsom hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...