Yme Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Jeg har sett reklame for dette produktet, på TV. I reklamen sier de at det inneholoder silkeprotein. Er det noen som har noen erfaringer med dette? Har silkeproteinet noe å si, eller er det akkurat som en vanlig sjampo? Jeg er veldig nøye med hva slags sjampo jeg bruker, for at håret mitt skal få den rette glansen, i forhold til ansiktet mitt. Det er jo trossalt veldig viktig å se bra ut, og å føle seg vell! Hadde håret mitt skint som silke, så hadde det slettes ikke vært noe å protestere på
Lola83 Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Jeg har prøvd det meste som er og oppdrive av shampo, og det er ingen shampo som får håret til og glinse.. Da må du kjøpe deg et styling produkt som gir glans. Du kan jo kjøpe deg en glitter spray på Glitter
Yme Skrevet 5. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2006 Jeg har prøvd det meste som er og oppdrive av shampo, og det er ingen shampo som får håret til og glinse.. Da må du kjøpe deg et styling produkt som gir glans. Du kan jo kjøpe deg en glitter spray på Glitter ← Ja, jeg har prøvd sån glitter før, men det blir liksom ikke det samme. Nå er det naturlig glans i håret mitt, men jeg vil helst ha en sjampo som fremhever det! Det er viktig, for når jeg skal ut, så må det stemme i forhold til hudkomplekset mitt. Har en del fregner, skjønner du
Lola83 Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Ja, jeg har prøvd sån glitter før, men det blir liksom ikke det samme. Nå er det naturlig glans i håret mitt, men jeg vil helst ha en sjampo som fremhever det! Det er viktig, for når jeg skal ut, så må det stemme i forhold til hudkomplekset mitt. Har en del fregner, skjønner du ← Ok, hehe Da vil jeg anbefale stylingproduktene til Kerastase. Evt. en fet hårkur i håret etterfulgt av en stylingkrem f.eks. ? Hvis du bare skal ha en shampo kan du gå for All soft fra Redken.
Yme Skrevet 5. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2006 Ok, hehe Da vil jeg anbefale stylingproduktene til Kerastase. Evt. en fet hårkur i håret etterfulgt av en stylingkrem f.eks. ? Hvis du bare skal ha en shampo kan du gå for All soft fra Redken. ← oæo... Jeg skjønner ikke hva det der betyr. Men jeg lurte deg trillrundt en gang til!!
Gjest Frk. Grønn Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 Hehehe, mange forumtroll ute og går i kveld!
Lola83 Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 oæo... Jeg skjønner ikke hva det der betyr. Men jeg lurte deg trillrundt en gang til!! ← Neheii Med hva da forresten? Hehe..
Lola83 Skrevet 5. november 2006 #8 Skrevet 5. november 2006 Hehehe, mange forumtroll ute og går i kveld! ← Jupp
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #9 Skrevet 5. november 2006 oæo... Jeg skjønner ikke hva det der betyr. Men jeg lurte deg trillrundt en gang til!! ← Med tanke på hvem som laget tråden vurderte jeg svare med et Køddesvar: blabla Alvorlig svar: blabla igår kveld. Men klokka var to så jeg fant ut at det mest sannsynligvis var bull og la meg istedet
Lola83 Skrevet 5. november 2006 #10 Skrevet 5. november 2006 Med tanke på hvem som laget tråden vurderte jeg svare med et Køddesvar: blabla Alvorlig svar: blabla igår kveld. Men klokka var to så jeg fant ut at det mest sannsynligvis var bull og la meg istedet ← Hø?
Yme Skrevet 5. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 5. november 2006 Ja, jeg kjeder meg Sån gåre... har stress, ellerno, i magen min, så jeg får ikke sove
Yme Skrevet 5. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 5. november 2006 Hø? ← Sjekk om du finner noen andre innlegg jeg har lagd. av over 1,500 innlegg, så tror jeg 10 av dem er særiøse
Lola83 Skrevet 5. november 2006 #13 Skrevet 5. november 2006 Ja, jeg kjeder meg Sån gåre... har stress, ellerno, i magen min, så jeg får ikke sove ← Daakar deg daa.. Jeg får ikke sove heller..
Yme Skrevet 6. november 2006 Forfatter #14 Skrevet 6. november 2006 Daakar deg daa.. Jeg får ikke sove heller.. ← Ja, det er jææævli synn på meg! Hvorfor fåkke du sove?
Lola83 Skrevet 6. november 2006 #15 Skrevet 6. november 2006 Ja, det er jææævli synn på meg! Hvorfor fåkke du sove? ← Det er nok en stats hemmelighet skal jeg si deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå