Rastafan Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Hva er dette med guttas rom. Er vi ikke ekte mannfolk, skikkelige menn. Dere kvinner skal ta fra oss det siste snev av verdighet vi har igjen, med alle disse kvasiholdningene deres! Hvem vil ha en gutt, og hvem kan være en mann når dere ikke lenger engang kan kalle oss ved vårt rette navn? Gutta, phø! Vi er ekte mannfolk, forstå det kvinner!
Gjest Alf Kaida Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Hva er dette med guttas rom. Er vi ikke ekte mannfolk, skikkelige menn. Dere kvinner skal ta fra oss det siste snev av verdighet vi har igjen, med alle disse kvasiholdningene deres! Hvem vil ha en gutt, og hvem kan være en mann når dere ikke lenger engang kan kalle oss ved vårt rette navn? Gutta, phø! Vi er ekte mannfolk, forstå det kvinner! ← Enig. Skikkelige menn er dog herrer, ikke gutter eller mannfolk. "Mannfolk" gir assosiasjoner til rullings, flanell og Village People, omtrent som Monty Pythons Lumberjack.
Rastafan Skrevet 4. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2006 Enig. Skikkelige menn er dog herrer, ikke gutter eller mannfolk. "Mannfolk" gir assosiasjoner til rullings, flanell og Village People, omtrent som Monty Pythons Lumberjack. ← Godt du er enig og ikke er blitt ødelagt av ulvene her inne. Men en ting, Herrer? Phø! Herrer minner meg om pusete engelskmenn.
Gjest Piper Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 En ekte mann må ikke prøve å få noen til å forstå at han er en mann, for han bare er det
Rastafan Skrevet 4. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2006 En ekte mann må ikke prøve å få noen til å forstå at han er en mann, for han bare er det ← Ti kvinne! Nå må du slutte å forfølge meg. En ekte kvinne lar sin mann være i fred.
Gjest Alf Kaida Skrevet 4. november 2006 #6 Skrevet 4. november 2006 Herrer? Phø! Herrer minner meg om pusete engelskmenn. ← Vel, for meg ville det uansett være en stor opptur, så jeg kan leve med det.
Gjest Piper Skrevet 4. november 2006 #7 Skrevet 4. november 2006 Ti kvinne! Nå må du slutte å forfølge meg. En ekte kvinne lar sin mann være i fred. ← Ingen kommanderer meg til å tie! Og siden du ikke er min mann, behøver ikke jeg la deg være i fred
Rastafan Skrevet 5. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2006 Ingen kommanderer meg til å tie! Og siden du ikke er min mann, behøver ikke jeg la deg være i fred ← Gjør som du vil da.
Gjest Hilde79 Skrevet 5. november 2006 #9 Skrevet 5. november 2006 Fælt så mye mas det har vært med deg i siste, Rastafan.....
Rastafan Skrevet 5. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 5. november 2006 Fælt så mye mas det har vært med deg i siste, Rastafan..... ← Å ja, lyst på meg kvinne?
Gjest Hilde79 Skrevet 5. november 2006 #11 Skrevet 5. november 2006 Å ja, lyst på meg kvinne? ← Har en ordentlig mann, jeg Som tar oppvasken!
Rastafan Skrevet 5. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 5. november 2006 Har en ordentlig mann, jeg Som tar oppvasken! ← Phø, fløtegubbe!
Gjest Hilde79 Skrevet 5. november 2006 #13 Skrevet 5. november 2006 I så fall er jeg fornøyd med fløtegubber
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #14 Skrevet 6. november 2006 skal si du er en skikkelig mann som sitter inne på et kvinneforum og slenger dritt hele dagen. har du ikke bedre ting å gjøre?
Rastafan Skrevet 6. november 2006 Forfatter #15 Skrevet 6. november 2006 skal si du er en skikkelig mann som sitter inne på et kvinneforum og slenger dritt hele dagen. har du ikke bedre ting å gjøre? ← Det her er et helt privat forskningsprosjekt som jeg har startet for meg selv. Skal si at jeg har dradd interessante konklusjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå