Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hey, jeg hadde overhodet ikke noe problem med de nye reglene, bare så det er sagt. Jeg er faktisk veldig glad for at ingenting overlates til tilfeldighetene. Jeg postet bare som et svar til TS, og ville fortelle om hvilke opplevelse jeg hadde hatt siden jeg hadde flydd nylig..

Min kommentar var heller ikke ment som en "kritikk" mot deg. Jeg har bare hørt som så veldig mange som mener at det er så strengt i London.

Egentlig er det veldig fint at du forteller hva du har opplevd så kan andre bli litt forberedt på hva som møter dem når de skal fly fra London! :)

Det er jo ofte mangel på informasjon og fakta som gjør at folk blir så irriterte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dette er de mest tåpelige reglene jeg har vært borti! Jeg bor i Trondheim, men jobber 2 dager i uka i Oslo. Arbeidsantrekket er dress, så i PC-sekken pakker jeg en ekstra skjorte + undertøysskift og sokker. Det blir problematisk med toalettmappen nå! Er det virkelig meningen at jeg skal kjøpe minipakker med shampo, barberskum, hårstyling, fuktighetskrem etc? Å sjekke inn toalettmappa som bagasje er ikke et alternativ, da tar det fort nesten en time ekstra hver vei (må møte tidligere både til innsjekk, samt vente på bagasje). Jeg blir så provosert!

jeg syns også reglene er med på å gjøre flyreiser tungvint, spesielt korterer turere i forbindelse med jobb.

MEN jeg ser en fordel relatert til nettopp det du forteller: Nemlig at "foretningsmenn" nå kanskje slutter med - på død og liv - skulle ha med seg max kabinbaggasje for å slippe innsjekk og venting på baggasje. Min erfaring er at disse bissenissene fører til laaange forsinkelser pga stue-problemer i kabinen etter ombordstiging da det faktisk ikke er plass til at alle skal ha med seg den tillatte trillekofertene og pc'veska. Jeg har lenge sendt all min baggasje for å slippe å måtte slite med å finne plass inne i kabinen.

På Gardermoen tar det gjerne lang tid å få baggasjen, men på mindre flyplasser eks. Sola, Værnes, Bodø er kofferten gjerne på båndet nesten før du er ute av flyet - So,what's the big deal?

Ambi :smoke:

Skrevet
Min kommentar var heller ikke ment som en "kritikk" mot deg. Jeg har bare hørt som så veldig mange som mener at det er så strengt i London.

Egentlig er det veldig fint at du forteller hva du har opplevd så kan andre bli litt forberedt på hva som møter dem når de skal fly fra London!  :)

Det er jo ofte mangel på informasjon og fakta som gjør at folk blir så irriterte...

:Nikke::)

(.....)

MEN jeg ser en fordel relatert til nettopp det du forteller: Nemlig at "foretningsmenn" nå kanskje slutter med - på død og liv - skulle ha med seg max kabinbaggasje for å slippe innsjekk og venting på baggasje. Min erfaring er at disse bissenissene fører til laaange forsinkelser pga stue-problemer i kabinen etter ombordstiging da det faktisk ikke er plass til at alle skal ha med seg den tillatte trillekofertene og pc'veska. (......)

Dette er et VELDIG godt poeng! Av og til er det helt utrolig hvor mye enkelte får ta med seg inn på flyet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...