Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..jeg har blandingshud, ganske sensitiv, og en generell frustrenede hudtype.

Jeg vil ikke lenger har småkviser, store underjordiske kviser, eller stygg, uren hud.

Jeg er lei :tristbla:

Kan noen anbefale produkter.

Enten MD eller exuviance. Vil ha noe som kan fornye, og bygge opp huden - raskt :ler: Right.

Hjelp :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv og bruk honning som ansiktsmaske hver kveld før leggetid. Påfør ren rud og gå med det i ca. 20 minutter..

Skrevet
Prøv og bruk honning som ansiktsmaske hver kveld før leggetid. Påfør ren rud og gå med det i ca. 20 minutter..

:ler: Neitakk

Skrevet

Hva skal honning være godt for?

Gjest Deception
Skrevet

Jeg tror fullt og fast på at produkter bare kan støtte opp om det som skjer i kroppen ellers, og at huden er et slags speil av kroppens indre prosesser. Hormoner, stress (utløser hormoner), kosthold, søvn....Alt dette påvirker huden, og det er nok dessverre fint lite produkter kan gjøre annet enn å støtte opp om prosessene.

Når det er skjedd, vil jeg anbefale Evening Restorative Complex fra Exuviance (hvis du får tak i det;)), det er en geleaktig nattkrem som også kan brukes på dagtid, og for meg gav den aha-opplevelser da jeg startet å bruke den.

Skrevet
Hva skal honning være godt for?

Gidder ikke og legge ut om det. Men honning virker sårhelende og rensende. Fungerer perfekt på meg.. Det samme gjør melk bladet halvt om halvt med vann. Deilig.. The Cleopatra way ;) Men hvis man ikke vil ha perfekt hud så, hehe.. Jeg har det selv, og det er vel det viktigste for meg :)

Gjest Deception
Skrevet

Honning er antiseptisk (bakteriedrepende) og virker helende på sår, men utover det ville jeg ikke smurt søtt kliss med ekkel lukt i ansiktet.

Skrevet
Jeg tror fullt og fast på at produkter bare kan støtte opp om det som skjer i kroppen ellers, og at huden er et slags speil av kroppens indre prosesser. Hormoner, stress (utløser hormoner), kosthold, søvn....Alt dette påvirker huden, og det er nok dessverre fint lite produkter kan gjøre annet enn å støtte opp om prosessene.

Når det er skjedd, vil jeg anbefale Evening Restorative Complex fra Exuviance (hvis du får tak i det;)), det er en geleaktig nattkrem som også kan brukes på dagtid, og for meg gav den aha-opplevelser da jeg startet å bruke den.

jeg er helt enig i at ingen produkter kan helbrede huden. Jeg trenger lindring.

Takk for ditt tips!

Gjest Deception
Skrevet

Hvis huden din er litt sensitiv, ville jeg i hvertfall testet Exuviance før MD, pga. typen fruktsyrer. MD kan gjøre underverker, men kan også gjøre sensitiv hud mer irritert, og akkurat dét trengs ikke i disse vintertider.

Skrevet
Gidder ikke og legge ut om det. Men honning virker sårhelende og rensende. Fungerer perfekt på meg.. Det samme gjør melk bladet halvt om halvt med vann. Deilig.. The Cleopatra way ;) Men hvis man ikke vil ha perfekt hud så, hehe.. Jeg har det selv, og det er vel det viktigste for meg :)

Fint å höre at du har perfekt hud :)

Kanskje du aldri har hatt ordentlig problemer - og det muligens ikke er honningen som gjör at du har god hud?

Men om du har hatt massevis av urenheter og honning hjelper deg, er det helt fantastisk ;)

Gjest Deception
Skrevet
Men hvis man ikke vil ha perfekt hud så, hehe.. Jeg har det selv, og det er vel det viktigste for meg :)

Vel, hvis du skal fortsette å ta solarium i det tempoet du antyder i en annen tråd, er det virkelig en fordel for deg å ha perfekt hud nå, så får du heller be til din skaper om at skadevirkningene ikke er fatale. ;)

Skrevet
Hvis huden din er litt sensitiv, ville jeg i hvertfall testet Exuviance før MD, pga. typen fruktsyrer. MD kan gjøre underverker, men kan også gjøre sensitiv hud mer irritert, og akkurat dét trengs ikke i disse vintertider.

Hm, nei du sier noe der. Men med sensitiv mener jeg at jeg reagerer på mineraloljer, parfyme, parabener. Naturlige fruktsyrer har aldri värt noe problem. Jeg trenger noe som ikke stopper til porene mine, men åpner de.

:sur: Er så mökklei..

Skrevet

Jo det er jo selvfølgelig det viktigste for deg at din hud er fin, og hvem vil vel ikke ha det liksom? :klø: men hvis du legger ut tips så må du nesten regne med å få spørsmål fra uopplyste mennesker som meg ;)

Gjest Deception
Skrevet

Har du prøvd Gentle Cream Exfoliant fra Dermalogica? Det er en peelingmaske med en liten andel fruktsyrer, og jeg synes virkelig den gir babymyk hud (når jeg orker).

Skrevet
Har du prøvd Gentle Cream Exfoliant fra Dermalogica? Det er en peelingmaske med en liten andel fruktsyrer, og jeg synes virkelig den gir babymyk hud (når jeg orker).

Er det den man kan bruke hver dag?

Gjest Deception
Skrevet
Er det den man kan bruke hver dag?

Nei, det er en maske til ca. ukentlig bruk. Du mener Daily Microfoliant, men den tørker ut litt.

Skrevet

Hm.. Nei det har jeg ikke.

jeg tenkte på Demalogica også.., men jeg har brukt det för, og etter en stund sluttet det å ha virkning for min hud.

Föler som jeg burde ha noe skikkelig kraftig :forvirret:

Også vil jeg ha noe som ingår i daglig pleie...

.. Hm, jo, men jeg skal nok gå til innkjöp av Exuviance sine produkter. Prövepakken iallefall.

Skrevet
Jo det er jo selvfølgelig det viktigste for deg at din hud er fin, og hvem vil vel ikke ha det liksom? :klø: men hvis du legger ut tips så må du nesten regne med å få spørsmål fra uopplyste mennesker som meg  ;)

Klart det ;) Men seriøst, det fungerer. Try it.

Skrevet
Nei, det er en maske til ca. ukentlig bruk. Du mener Daily Microfoliant, men den tørker ut litt.

Ok..

Skrevet
Klart det ;) Men seriøst, det fungerer. Try it.

Pröver ingenting jeg er litt skeptisk til, du aner ikke hva min hud kan stelle istand :)

Hvordan hudtype har du, eller, har hatt? Uren hud?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...