Infinity Skrevet 5. november 2006 #21 Skrevet 5. november 2006 Tømme ut hårkuren og erstatte den med hårfjerningskrem...,litt slemt kanskje, men etter et kvarters virketid er muligens håret hans litt redusert ← For en slem tanke.....Hva om han hadde gjort det samme med deg? Nei, dere må nok la hårprakten være i fred. :skjeggebass:
skruf Skrevet 5. november 2006 Forfatter #22 Skrevet 5. november 2006 For en slem tanke.....Hva om han hadde gjort det samme med deg? Nei, dere må nok la hårprakten være i fred. :skjeggebass: ← Var en spøk.. Mannen min har heldigvis kort,tykt krøllete hår som han klipper hver 4de uke. Men så var det dette skjegget da gitt ja,ja, får vel bare bruke tid og tålmodighet. Evt han blir lei av null kyssing, der går nemlig grensen!! Sist trodde kollegaene mine at jeg hadde fått en hudsykdom
Gjest Gjesta Skrevet 5. november 2006 #23 Skrevet 5. november 2006 Tømme ut hårkuren og erstatte den med hårfjerningskrem...,litt slemt kanskje, men etter et kvarters virketid er muligens håret hans litt redusert ←
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå