skruf Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Hjelp!! Mannen i mitt liv har lagt an til hel-skjegg Og det stikker som bare juling både her og der.... Prøver å få han til å ta det, men nei da,han føler seg uber-sexy og maskulin, så det kommer ikke på tale Noen gåde råd og tips? Har vurdert sabotasje av skjeggtrimmeren og boikott av sengegymnastikk
Gjest Piper Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Stikker det så blir det heller ingen kos, og så enkelt hadde det vært her i huset. Min mann prøvde seg en gang, men jeg nektet å kose med han siden det stakk som f***. En uke uten kos, fikk han til å ta skjegget Men seriøst, det er ikke godt når det stikker, og hvorfor skla vi damer da utsette oss for den stikkingen bare fordi mannen ønsker å ha skjegg.
skruf Skrevet 4. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2006 Stikker det så blir det heller ingen kos, og så enkelt hadde det vært her i huset. Min mann prøvde seg en gang, men jeg nektet å kose med han siden det stakk som f***. En uke uten kos, fikk han til å ta skjegget Men seriøst, det er ikke godt når det stikker, og hvorfor skla vi damer da utsette oss for den stikkingen bare fordi mannen ønsker å ha skjegg. ← Kanskje det er tingen...,ei uke så går skjegget Et annet alternativ kan kanskje være at hvis han lar håret gro så gjør jeg det og...og da mener jeg ikke hodet
Gjest beekeeper Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Etter min erfaring stikker det i to dager, så blir det mer mykt Men det kan jo fremdeles stikke litt da..
Gjest Catwoman Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 Synes egentlig det kiler mest jeg da.
Spirito Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 Min har "tredagers" hele tiden, synes det er sexy jeg.
Gjest Ylva Virvla Skrevet 5. november 2006 #8 Skrevet 5. november 2006 Jeg synes fullskjegg kan være fint. Hvor langt er det da? Som nevnt over pleier det å slutte å stikke etter par dager når det har vokst litt.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 5. november 2006 #9 Skrevet 5. november 2006 Min har "tredagers" hele tiden, synes det er sexy jeg. ← Samme her
Gjest Norwegian Blue Skrevet 5. november 2006 #10 Skrevet 5. november 2006 Jeg syntes også skjeggstubber er litt sexy jeg, og tror jeg hadde holdt ut med stikking i et par dager hvis mannen vil gro årtnli skjegg.
skruf Skrevet 5. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 5. november 2006 Jeg synes fullskjegg kan være fint. Hvor langt er det da? Som nevnt over pleier det å slutte å stikke etter par dager når det har vokst litt. ← Det er vel et par cm tenker jeg, og da er det hele fjeset inkludert bart! Han la an til det i april. Pluss at han er veldig mørk, selv om han er hel-norsk, så han blir stoppet i alle passkontroller :icon_smile: Men stikker gjør det!!!!
Gjest Tanita Skrevet 5. november 2006 #12 Skrevet 5. november 2006 Barber han selv, mens han sover...
Lola83 Skrevet 5. november 2006 #13 Skrevet 5. november 2006 Det er kun fint hvis du heter Thomas gjertsen
skruf Skrevet 5. november 2006 Forfatter #14 Skrevet 5. november 2006 Barber han selv, mens han sover... ← Det var en fabelaktig ide, passe på å skjenke han godt med mat og vin før han legger seg så jeg er sikker på at han sover tungt... Kan jo bli litt morsomt det, ta f.eks halve skjegget og la han oppdage det i speilet neste morgen
Gjest Gjesta Skrevet 5. november 2006 #15 Skrevet 5. november 2006 Hva gjør man hvis mannen plutselig bestemmer seg for å ikke klippet håret på hodet da? *misfornøyd*
skruf Skrevet 5. november 2006 Forfatter #16 Skrevet 5. november 2006 Hva gjør man hvis mannen plutselig bestemmer seg for å ikke klippet håret på hodet da? *misfornøyd* ← Klipp han mens han sover, eller kjøpe mange søte hårstrikk og klemmer?? Ei vennine av meg truet mannen sin med at hvis han skulle spare til langt hår så kom hun til å klippe av seg sitt midjelange hår og være mannen i forholdet.....
Gjest Gjesta Skrevet 5. november 2006 #17 Skrevet 5. november 2006 he he jeg har truet med ALT ingenting hjelper... Og han ser FAEN ikke ut!!! Men jeg skal ikke kuppe tråden din, sorry.......
skruf Skrevet 5. november 2006 Forfatter #18 Skrevet 5. november 2006 he he jeg har truet med ALT ingenting hjelper... Og han ser FAEN ikke ut!!! Men jeg skal ikke kuppe tråden din, sorry....... ← Det gjør ingenting, bare kjekt å høre at det ikke er bare jeg som strir med en egenrådig mann Du får heller kjøpe shampo, balsam og hårkur for langt og fyldig hår til han
Gjest Gjesta Skrevet 5. november 2006 #19 Skrevet 5. november 2006 han har!! Han er av den typen som alltid har kjøpt skikkelige sånne...
skruf Skrevet 5. november 2006 Forfatter #20 Skrevet 5. november 2006 han har!! Han er av den typen som alltid har kjøpt skikkelige sånne... ← Tømme ut hårkuren og erstatte den med hårfjerningskrem...,litt slemt kanskje, men etter et kvarters virketid er muligens håret hans litt redusert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå