Gjest Chrizzy Skrevet 5. november 2006 #21 Skrevet 5. november 2006 MÅ vi? Jeg hadde en i tretten år jeg, nå har det tatt meg like lang tid å bli meg sjøl igjen... Utsetter meg ikke gladelig for det der en gang til nei ← Hadde du ikke syntes det var trist om de forsvann fra jordas overflate? Det var kanskje mer noe i den duren jeg tenkte på.
mysan Skrevet 5. november 2006 #22 Skrevet 5. november 2006 Kanskje en annen variant av arten, Mysan? ← Har prøvd flere etterpå. Mange er hyggelige, men kjedelige. Noen er bare opptatt av sex og det går ikke an å føre en normal samtale med dem. De som virkelig er søte er selvfølgelig opptatt. Men det er greit for meg. Jeg klarer meg fint uten, selv om det hadde vært kjekt med en ekstra inntekt i heimen. Dog, om jeg fant en ny en så fikk han neppe flytte inn... så da var jeg like langt. Ellers er jeg ikke akkurat ute og leter for å se om det finnes noen ok single eksemlarer heller da, for så interessert er jeg ikke. Faller han ned i postkassa så ok, da skal jeg vurdere det. Aktiv leting gidder jeg ikke. Jeg kan skru opp lamper selv, jeg kan skifte hjul på bilen selv hvis jeg må, jeg kan peile olje og fylle bensin, det finnes verksteder for alt annet. Kan ikke se ett område hvor det er nødvendig for meg å ha en mann... så til trådstarter: Jeg trenger dere i hvert fall ikke.
TheHairyToothfairy Skrevet 6. november 2006 #23 Skrevet 6. november 2006 Har prøvd flere etterpå. Mange er hyggelige, men kjedelige. Noen er bare opptatt av sex og det går ikke an å føre en normal samtale med dem. De som virkelig er søte er selvfølgelig opptatt. Men det er greit for meg. Jeg klarer meg fint uten, selv om det hadde vært kjekt med en ekstra inntekt i heimen. Dog, om jeg fant en ny en så fikk han neppe flytte inn... så da var jeg like langt. Ellers er jeg ikke akkurat ute og leter for å se om det finnes noen ok single eksemlarer heller da, for så interessert er jeg ikke. Faller han ned i postkassa så ok, da skal jeg vurdere det. Aktiv leting gidder jeg ikke. Jeg kan skru opp lamper selv, jeg kan skifte hjul på bilen selv hvis jeg må, jeg kan peile olje og fylle bensin, det finnes verksteder for alt annet. Kan ikke se ett område hvor det er nødvendig for meg å ha en mann... så til trådstarter: Jeg trenger dere i hvert fall ikke. ← "In an order to explain the error of the other part - start with yourself."
punktom Skrevet 6. november 2006 #24 Skrevet 6. november 2006 MÅ vi? ← Hadde du hatt dine barn uten? Faren min sa noe tilsvarende i (berettiget) frustrasjon over sin tid med min mor, og da jeg måtte forklare ham at vi barna rundt bordet ikke akkurat hadde sittet her hvis han ikke hadde vært sammen med henne, lurte jeg på om postmannen hadde vært på besøk dagen jeg ble til.
mysan Skrevet 6. november 2006 #25 Skrevet 6. november 2006 "In an order to explain the error of the other part - start with yourself." ← Nå skal ikke du kommer her og være en smart ass Hadde du hatt dine barn uten? ← Nei, men det er sannelig det eneste lure han gjorde ...
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #26 Skrevet 6. november 2006 Hvorfor så lenge til? Jeg er klar for å dø ut nå.
Gjest Chrizzy Skrevet 6. november 2006 #27 Skrevet 6. november 2006 Hvorfor så lenge til? Jeg er klar for å dø ut nå. ← Nei! Det får du ikke lov til.
Rastafan Skrevet 7. november 2006 Forfatter #28 Skrevet 7. november 2006 Har prøvd flere etterpå. Mange er hyggelige, men kjedelige. Noen er bare opptatt av sex og det går ikke an å føre en normal samtale med dem. De som virkelig er søte er selvfølgelig opptatt. Men det er greit for meg. Jeg klarer meg fint uten, selv om det hadde vært kjekt med en ekstra inntekt i heimen. Dog, om jeg fant en ny en så fikk han neppe flytte inn... så da var jeg like langt. Ellers er jeg ikke akkurat ute og leter for å se om det finnes noen ok single eksemlarer heller da, for så interessert er jeg ikke. Faller han ned i postkassa så ok, da skal jeg vurdere det. Aktiv leting gidder jeg ikke. Jeg kan skru opp lamper selv, jeg kan skifte hjul på bilen selv hvis jeg må, jeg kan peile olje og fylle bensin, det finnes verksteder for alt annet. Kan ikke se ett område hvor det er nødvendig for meg å ha en mann... så til trådstarter: Jeg trenger dere i hvert fall ikke. ← Dette må være blank løgn. Nekter å tro at du skifter dekk på bilen. Nei du blar vel opp i lommeboka di og punger ut for at andre skal gjøre det (les menn). Jeg synes det er mer synd i kvinnfolk som sier de ikke trenger menn, enn sjimpansene i zologiskhage. De er akkurat like frie. Sjimpansene har iallfall artsfrender som plukker lusa deres. Du synes det hadde vært godt med ekstra inntekt i heimen, hva er det slags grunn til å skaffe seg en mann? Du er kanskje ute på bærtur? Jeg regner med at du skriver dette bare for å provosere. Jeg blir ikke provosert av dette, jeg har alltid følt en trang til å rettlede villfarne mennesker. Det betinger at menneskene jeg snakker til er villig til å høre på fornuft.
Gjest Gjesta Skrevet 8. november 2006 #29 Skrevet 8. november 2006 Etter sædbanken og mulighet for økonomisk uavhengighet for kvinner, er det vel ikke mye vi trenger mannen til lenger Personlig tror jeg godt jeg kunne klart meg uten en mann, men er nå i et forhold så jeg vet jo ikke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå