Gå til innhold

Dere trenger menn

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner man en smule panikk her? Slapp av foreløpig kan ikke kvinnen befrukte seg selv. Dør mannen ut så dør også kvinnen ut og visa versa. Men inntil den dag er det da en fordel at kvinner velger med omhu slik at bare de beste genene blir videreført.

:ler:

Skrevet

Klart mannen ikke vil dø ut - hvem skal ellers måke snø, gå med søppel og massere føttene våre når vi er sliten etter jobb? :klø:

Skrevet

Og dere menn trenger kvinner, så ta vare på oss også ;) Vi må rett og slett ta vare på hverandre, hmm, merkelige greier sant :ler:

Skrevet
Og dere menn trenger kvinner, så ta vare på oss også  ;)

Jeg tar alltid godt vare på mine kvinner. Men dere kvinner har begynt å ødelegge mannen, snart er det ikke mer igjen av oss. Når dere har klart det, klart å krangle å klage oss til å bli som dere, da sparker dere oss ut og klager over at vi ikke er menn lenger. Sikler på smågutter gjør dere også. Hvor mye menn er de?

Skrevet
Jeg tar alltid godt vare på mine kvinner. Men dere kvinner har begynt å ødelegge mannen, snart er det ikke mer igjen av oss. Når dere har klart det, klart å krangle å klage oss til å bli som dere, da sparker dere oss ut og klager over at vi ikke er menn lenger. Sikler på smågutter gjør dere også. Hvor mye menn er de?

Du har ingen anelse om hva det vil si å ta vare på kvinnen, så kom tilbake når du har blitt tørr bak ørene. ;)

Skrevet
Du har ingen anelse om hva det vil si å ta vare på kvinnen, så kom tilbake når du har blitt tørr bak ørene.  ;)

Jeg har hatt en slik virkning på kvinner at jeg har måttet gjemme meg og skifte nummer. En sterk god mann som meg kan virke uemotståelig på dere kvinner.

Det frekkeste er måten dere uten tildekkelse stirrer på en viss del av kroppen min. Eier dere ikke skam?

Gjest Chrizzy
Skrevet

Hvem er det som sier at vi ikke trenger menn? :klø: Vi MÅ ha menn. Menn er bare deilige å fantastiske :)

Skrevet
Hvem er det som sier at vi ikke trenger menn? :klø:  Vi MÅ ha menn. Menn er bare deilige å fantastiske  :)

MÅ vi?

Jeg hadde en i tretten år jeg, nå har det tatt meg like lang tid å bli meg sjøl igjen...

Utsetter meg ikke gladelig for det der en gang til nei ;)

Skrevet
MÅ vi?

Jeg hadde en i tretten år jeg, nå har det tatt meg like lang tid å bli meg sjøl igjen...

Utsetter meg ikke gladelig for det der en gang til nei  ;)

:overrasket: Kanskje en annen variant av arten, Mysan? ;):ler:

Skrevet

For noe sprøyt. Brian Sykes er en svært omdiskutert mann i vitenskapelige kretser, og denne teorien gjør ham vel ikke bedre ansett.

Skrevet

Ååå nei, gud forby :gullengel: trenger ekte vare :humpe: (for det meste) :kys_2:

Gjest Kvinne, 31
Skrevet

Jeg blir trist når jeg hører om slikt.

Jeg synes det er trist at mannen er svak, at han må ha så mye støtte og hjelpe hele tiden, at han er sutrete og klagete, og at han ikke er i stand til å forstå kvinnen.

Hvis en kvinne ble truet av slike "nyheter" som i linken, hva ville hun ha gjort? Jo, hun ville ha laget strategier og stormet det opp til overflaten i samfunnet og media. Hun ville ha sørget for at så ikke ble et faktum.

Hva gjør mannen? Jo, han tier det i hjel, nekter å innse fakta, vil ikke oppsøke hjelp i form av å snakke sammen og alliere seg med andre menn, tenker det som skjer det skjer, klager til kvinnen og sier "se her, nå må dere vel gjøre noe" og glor olm og passivt på at det bare skjer.

Det er pisseirriterende at menn er handlingslammet, passive, konfliktsky, lite verbalt flinke og snakkesalige, dårlig på kommunikasjon og i tillegg svake. Hvis mannen ikke kan noe mer enn kvinnen, eller kan tilføre kvinnen noe mer som er spennende eller nyttig, hva skal kvinnen med mannen da?

Gi oss en mann som kan kommunisere, som klarer å snakke og som er i stand til å se, handle og være et fullverdig menneske det står respekt av. Dagens mann er en dott.

Skrevet

Stakkars Y-kromosonet. Det inneholder mer og mer søppel-dna..

Y-kromosonet er bare et kastrert X-kromoson :ler:

Skrevet

For det første, er det mannen som i såfall har latt seg bli sparket ut. Hadde det vært tæl i mannen hadde han kjempet på hjemmebane og ikke latt seg sparke ut, men tatt opp kampen (slik han ville ha gjort på jobb).

For det andre, smågutter er like mye menn som småjenter er kvinner. (Som vi vet har menn til alle tider siklet på småjenter, selv om de er gift.)

Skrevet

Gi oss en mann som kan kommunisere, som klarer å snakke og som er i stand til å se, handle og være et fullverdig menneske det står respekt av. Dagens mann er en dott.

Kunne ikke vært mer enig.

Skrevet
Men inntil den dag er det da en fordel at kvinner velger med omhu slik at bare de beste genene blir videreført.

:ler:

Helt klart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...