Gjest guesten Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Hei ventet mens onsdag. Det var da 28 dager siden sist og har vanligvis ikke lengre sykluser. Prøver å bli gravid igjen etter MA i juli. Testet fredag på dagen -negativ, men altså fortsatt ingen mens. Hadde etter MA mens i begynnelsen av september (husker ikke dato) og deretter 4 oktober. Kan jeg være gravid? Når kan jeg teste igjen. ER veldig spent nå og begynner å lure. Takker for svar!
Chiquita Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 etter en abort kan syklusen desverre være litt på "villtur". Vent noen dager og test på ny - det er nok det eneste du kan gjøre
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 Hei Takk for svar. Skal prøve å vente litt. Telte og over at jeg ikke har hatt sex siden dag 10 etter mens første dag i oktober. Det burde slått ut på test nå da om jeg hadde vært gravid snart da tenker jeg.
Chiquita Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 18 dager etter ubeskyttet sex skal det slå ut ja. i allefall for de aller, aller fleste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå