Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har fått ny bil og den gamle selges imorgen. Jeg skriver derfor denne tråden for å få hjelp til om jeg har husket alt. Det har seg nemlig sånn at jeg har kun bare hatt denne ene bilen i de 6 årene jeg har hatt lappen.

Jeg har :

- Laget kjøpekontrakt der jeg har skrevet at bilen selges i den stand den er.

- Printet ut skjema fra vegvesen.no for eierskifte ( skal vognkortet sendes med ny eier? eller skal dette sendes inn til lokal trafikkstasjon)

Noe mer jeg må huske på eller som det lønner seg gjøre..

På forhånd takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Jeg har fått ny bil og den gamle selges imorgen. Jeg skriver derfor denne tråden for å få hjelp til om jeg har husket alt. Det har seg nemlig sånn at jeg har kun bare hatt denne ene bilen i de 6 årene jeg har hatt lappen.

Jeg har :

- Laget kjøpekontrakt der jeg har skrevet at bilen selges i den stand den er.

- Printet ut skjema fra vegvesen.no for eierskifte ( skal vognkortet sendes med ny eier? eller skal dette sendes inn til lokal trafikkstasjon)

Noe mer jeg må huske på eller som det lønner seg gjøre..

På forhånd takk for svar :)

Du trenger salgsmelding i to kopier.. en til deg og en til kjøper.. Denne finnes på nettet..

Skrevet

Må man ikke bruke salgsmeldingen i vognkortet? Vognkortet er jo i tre deler nå. Mener at en av de brukes ved eierskifte. Tror ikke de godtar gamle salgsmeldinger lenger...

Skrevet

Uansett så må du beholde din del av salgsmeldingen (vanlig å bruke den som er på gml. vognkort) og sende den inn. Hvis kjøper tar den med seg og ikke sender den inn så hefter du for kjøpers evnt. bøter og + at du ikke får sagtt opp forsikringen din

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...