Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kvinne krever at jeg skal ta oppvasken. Det er absurd. Den dagen hun klarer å skifte dekk på bilen å male huset, så skal jeg vurdere å ta oppvasken. Jeg har bedt henne spare til oppvaskmaskin av husholdningspengene jeg gir henne, at hun ikke klarer å prioritere riktig er ikke mitt problem. Det får da være grenser. Kvinner, skjerp dere!

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Husk at for å provosere, bør du tenke over måten du frambringer budskapet ditt på. Dette er ikke troverdig for fem øre, og du framstår bare som en dust som er ute etter? Akkurat! Å provosere.

Skrevet

Er du mann eller mus? Husarbeid er kvinnfolks ansvar.

Skrevet
Husk at for å provosere, bør du tenke over måten du frambringer budskapet ditt på. Dette er ikke troverdig for fem øre, og du framstår bare som en dust som er ute etter? Akkurat! Å provosere.

Oppvasken kommer jeg aldri til å ta, at jeg setter pris på en god krangel, har ingenting med saken å gjøre.

Gjest Hilde79
Skrevet
Min kvinne krever at jeg skal ta oppvasken. Det er absurd. Den dagen hun klarer å skifte dekk på bilen å male huset, så skal jeg vurdere å ta oppvasken. Jeg har bedt henne spare til oppvaskmaskin av husholdningspengene jeg gir henne, at hun ikke klarer å prioritere riktig er ikke mitt problem. Det får da være grenser. Kvinner, skjerp dere!

Huff, stakkars deg mann! Du burde kreve skilsmisse.

Skrevet
Kvinner, skjerp dere!

Fordi din kvinne ikke tar oppvasken, må vi skjerpe oss? Logisk...

Skrevet

Så det er en stor mannsverdi å henge på et kvinneforum?

Skrevet

Om hun ikke bøyer seg så kan det bli resultatet. Jeg vet hva som skjer da, hun vil krype, gråte, skrike og til slutt love meg bot og bedring. Er det de hun vil? Kanskje hun har gått for langt, slik at det ikke finnes noen vei tilbake. Ødelegge vårt gode forhold, det er de hun vil. For å ha noe å klage på, for å forsøke å få kontrollen. Når hun har bitt seg lenge nok i halen, først da innser hun at det er forsent. Kvinnfolk, hvorfor lærer dere ikke? Menn er menn og kvinner er kvinner. Dere forsøker å ødelegge mannen og alt det gode han står for. Dere ender kanskje opp som lesber hele gjengen, uten hår (kvinner har begynt å miste håret de siste årene, det er fordi de forsøker å være menn) og med øl vomme. Dere vil ikke savne oss før det er forsent.

Skrevet
Så det er en stor mannsverdi å henge på et kvinneforum?

Jeg har tatt på meg en stor rolle ja, men om noen av dere lærer,. da er min gjerning god.

Skrevet

Om hun ikke bøyer seg så kan det bli resultatet.

...og dermed er du like langt: Dvs du sitter der med oppvasken :ler:

Skrevet (endret)
...og dermed er du like langt: Dvs du sitter der med oppvasken  :ler:

Kvinner som er ute etter men til å ta seg av dem finnes det nok av.

Endret av Rastafan
Skrevet

vel, som du har gjort oss oppmerksom på tidligere, så har du en meget svak kvinne, så det er kanskje ikke så rart at hun trenger hjelp i huset?

kreftene strekker ikke til vettu, når alt arbeidet i huset ellers er gjort, maten er laget og alt er klart til å spare opp krefter til å tilfredsstille herren i huset til kvelden, så er det vel bare rett og rimelig at du som har mye mer styrke tar oppvasken. *fniser*

og at hun bruker mye av husholdningspengene du stikker til henne, heldige kvinnen *fniser enda mer*, er jo en selvfølge da din store dumming!! du ville vel ikke akseptert noe annet en at hun var nyfrisert, nystelt og i fine klær for deg, ærlig talt. ;)

Skrevet
Kvinner som er ute etter men til å ta seg av dem finnes det nok av.

Jo, men hva skal du med en sånn kvinne? Jeg trodde problemet var at hun ikke tar seg av deg (og din oppvask) :klø:

Skrevet
vel, som du har gjort oss oppmerksom på tidligere, så har du en meget svak kvinne, så det er kanskje ikke så rart at hun trenger hjelp i huset?

kreftene strekker ikke til vettu, når alt arbeidet i huset ellers er gjort, maten er laget og alt er klart til å spare opp krefter til å tilfredsstille herren i huset til kvelden, så er det vel bare rett og rimelig at du som har mye mer styrke tar oppvasken. *fniser*

og at hun bruker mye av husholdningspengene du stikker til henne, heldige kvinnen *fniser enda mer*, er jo en selvfølge da din store dumming!! du ville vel ikke akseptert noe annet en at hun var nyfrisert, nystelt og i fine klær for deg, ærlig talt.  ;)

Jeg later som at DU aldri skrev dette.

Skrevet
Jo, men hva skal du med en sånn kvinne? Jeg trodde problemet var at hun ikke tar seg av deg (og din oppvask) :klø:

Hør hva jeg sier kvinne, jeg sier det finnes mange kvinner der ute som gladelig ville ta oppvasken for meg flere ganger om dagen, bare for at jeg skal forbarme meg over henne ¨ta meg av henne. Og i tillegg gi meg en blowjob når jeg ønsker (leste i en annen tråd at mange av dere er kjipe med det også).

Skrevet

*fniser*... jeg er en av dem som forventer at husarbeidet blir delt vettu. ;)

men jeg tar gjerne oppvasken, om du lager middagen. :kyss:

Skrevet

Tror rastafan bør flytte hjem til mamman sin igjen jeg :ler:

Skrevet
Jeg har tatt på meg en stor rolle ja, men om noen av dere lærer,. da er min gjerning god.

Og hva er det vi skal lære ifra den store matcho mannen?

Skrevet
Dere forsøker å ødelegge mannen og alt det gode han står for. Dere ender kanskje opp som lesber hele gjengen

Med dine innlegg begynner jeg å undre litt over hva alt dette "gode" som mannen står for er? Om du med dine flotte holdninger liksom skal representere mannen, er det kanskje like greit at vi blir lesber alle sammen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...