Snuppen Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Heihei er det noen som har et merke å anbefale når det gjelder øyenskygger? har av erfaring prøvd noen som bare går bort etter noen timer..er det noen som holder hele dagen/kvelden?
Lola83 Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Mac og Make up store sine.. Helt geniale.
Loquita Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 Jeg er kjempefornøyd med en flytende øyenskygge som chanel har. De heter Ombre d'eau, ser akkurat ut som en liten lipgloss og er lett å påføre. De varer hele dagen og klumper seg ikke sammen i globallinjen, slik som mange andre øyenskygger gjør. Tenkte i begynnelsen at d ville være dyrt å kjøpe chanel sminke hele tiden, men ble så fornøyd med produktet at jeg nå sverger til dette merket
Gjest Viren (utlogget) Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Bruk en god øyeskygge base, feks fra Lumene eller Art Deco. Da sitter de fleste skyggene som støpt.
Gjest Borghild Skrevet 4. november 2006 #5 Skrevet 4. november 2006 jeg har en rest maling igjen fra da jeg malte huset i sommer og det bruker jeg på øynene. sitter hele dagen og vaskes av med white spirit om kvelden.
Gjest Saramia Skrevet 4. november 2006 #6 Skrevet 4. november 2006 Det er flere ting som funker bra her. Man kan også, som Borghild i et annet innlegg har fortalt, bruke sot fra peisen. Sitter som støpt hele kvelden. Og det er jo så poppis med "sotede" øyne...
Gjest Borghild Skrevet 4. november 2006 #7 Skrevet 4. november 2006 Jeg - en trendsetter! Snart bruker hele kg sot fra peisen.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #8 Skrevet 4. november 2006 Mac og Make up store sine.. Helt geniale. ← Enig! Og så liker jeg Nouba double bubble, og Chanels monoøyenskygger.
monikabrx Skrevet 4. november 2006 #9 Skrevet 4. november 2006 Kjøp øyenskygge base fra art deco!!!!!!!! Du ser nesten nysminka ut om morgenen om du ikke fjerner sminken. Trodde ikke mine egene øyne. Fatter ikke hvorfor ingen fortalte meg det før.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #10 Skrevet 5. november 2006 Jeg syns Chanel sine sitter bra. Hvis du i tillegg bruker make-up base under så sitter alt mye bedre. Bruke den fra Chanel også, og man ser fresh ut helt til kvelden!
Snuppen Skrevet 5. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 5. november 2006 Takktakk for gode svar.. jeg skal kjøpe chanel sin i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå