Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Jeg pleier å bruke plantebasert babyolje på kroppen etter at jeg har dusjet (våt hud osv), men lurer på hva andre gjør, og hva slags produkter dere har best erfaring med. Synes huden min stort sett virker ganske myk og fin, men nå om vinteren kan den kanskje trenge litt ekstra, og jeg vet ikke hva...
Lola83 Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Jeg bruker masse body lotion daglig på hele kroppen. Liker godt Make up store sin body loiton med shimmer og Creative sin Vanilla shimmer.. Ellers er jeg også fan av babyolje etter dusjen regelmessig. Digger ellers også body butter fra Body Shop..Papaya, mango og shea butter er nam
Nemesis Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 Jeg har en vaseline intensive care body lotion som jeg bruker.. Men bruker også babyolje med aloe vera.
Gjest Tanita Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 (endret) For tiden bruker jeg SolarSilk fra Creative - endelig fant jeg en som dufter litt mandel igjen... Ellers liker jeg Kokos eller blåbær bodybutter fra bodyshop, Pluss kremene fra Plaisirs Nature fra Yves Rocher - da liker jeg bourbonvanilje, pære og bringebær. Pluss Ode L'amour med skimmer i og nydelig duft fra Yves Rocher. Dette er hva jeg bruker for tiden, det varierer litt hva jeg bruker. Noen ganger unner jeg meg bodylotions fra litt dyrere merker (fra hudpleiesalonger) for å få litt mer luksus... Og Tahitian Monoi-olje fra tid til annen, for ekstra fukt/fett til den tørre huden min. Endret 4. november 2006 av Tanita
Gjest Lanyah Skrevet 4. november 2006 #5 Skrevet 4. november 2006 For tiden nå bruker jeg St. Tropez sin body lotion! Er ikke verdens beste lukt akkurat, men fukt er viktigere!
Gjest Gjest_kitekatt_* Skrevet 4. november 2006 #6 Skrevet 4. november 2006 Ellers liker jeg Kokos eller blåbær bodybutter fra bodyshop, Pluss kremene fra Plaisirs Nature fra Yves Rocher - da liker jeg bourbonvanilje, pære og bringebær. Pluss Ode L'amour med skimmer i og nydelig duft fra Yves Rocher. Dette er hva jeg bruker for tiden, det varierer litt hva jeg bruker. Noen ganger unner jeg meg bodylotions fra litt dyrere merker (fra hudpleiesalonger) for å få litt mer luksus... Bruker de samme som Tanita (virker som vi liker de samme luktene, kokos, vanilje etc.) Bruker også Dove sin bodylotion med litt skimmer
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #7 Skrevet 4. november 2006 Ellers liker jeg Kokos eller blåbær bodybutter fra bodyshop, Pluss kremene fra Plaisirs Nature fra Yves Rocher - da liker jeg bourbonvanilje, pære og bringebær. Pluss Ode L'amour med skimmer i og nydelig duft fra Yves Rocher. Dette er hva jeg bruker for tiden, det varierer litt hva jeg bruker. Noen ganger unner jeg meg bodylotions fra litt dyrere merker (fra hudpleiesalonger) for å få litt mer luksus... hæææ...skulle være quota det der Bruker de samme som Tanita (virker som vi liker de samme luktene, kokos, vanilje etc.) Bruker også Dove sin bodylotion med litt skimmer ←
-Tinkerbell- Skrevet 5. november 2006 #8 Skrevet 5. november 2006 Biotherm har mange gode fuktighetsprodukter, bruker en av bodylotionene dems, er veldig fornøyd
Gjest Deception Skrevet 5. november 2006 #9 Skrevet 5. november 2006 Jeg har ekstremt tørr hud på kroppen, og bruker bøttevis med bodylotion. Det jeg synes funker best, er å bruke mandelolje under bodylotionen, og så en litt rik lotion. Jeg liker Jason Aloe Vera lotion, Vichy Lipidiose 2, og Dove hydro lotion blandet med masse mandelolje.
Gjest Kanelia Skrevet 5. november 2006 #10 Skrevet 5. november 2006 Jeg bruker Biotherm anti-drying body milk. Den er kjempegod
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #11 Skrevet 5. november 2006 Hvordan er det å bruke mandelolje; jeg mener, tar det lang tid før det trekket inn i huden?
Lola83 Skrevet 5. november 2006 #12 Skrevet 5. november 2006 Hvordan er det å bruke mandelolje; jeg mener, tar det lang tid før det trekket inn i huden? ← Blir litt kliss ja, men er verdt det..
Gjest niomi Skrevet 5. november 2006 #13 Skrevet 5. november 2006 Jeg har så vanvittig lys hud - om vinteren kan nok hudfargen min karakteriseres som skummetmelk , så jeg bruker Dove sin body lotion som gir litt brunfarge. Men nå om vinteren bruker jeg også Biotherm sin for tørr hud. Litt dyr, syns jeg, men veldig drøy. Og dersom jeg ikke klarer å holde huden fuktig nok, får jeg eksem. Da er det bare én ting som gjelder - Spenol. Eneste huden min tåler da, sært som det sikkert høres ut.
Latee Skrevet 5. november 2006 #14 Skrevet 5. november 2006 Og Tahitian Monoi-olje fra tid til annen, for ekstra fukt/fett til den tørre huden min. ← Hvor kjøper du det?
Gjest Blanca Skrevet 5. november 2006 #15 Skrevet 5. november 2006 Hvor kjøper du det? ← Jeg mener de har Monoi-olje hos Body Shop.
Latee Skrevet 5. november 2006 #16 Skrevet 5. november 2006 Jeg mener de har Monoi-olje hos Body Shop. ← Takk!
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #17 Skrevet 5. november 2006 Er fint med litt fyldig bodylotion på denne årstiden synes jeg. For å bruke opp noe av det rasket jeg har stående, har jeg fyllt på litt olje og ristet godt. Olivenolje går helt utmerket. Jeg bruker gjerne uparfymert bodylotion jeg da, for og ikke blande så mye dufter
Lizzee Skrevet 6. november 2006 #18 Skrevet 6. november 2006 Biotherm Lait Corporel anti-drying body milk!!!!!
Gjest gjesta Skrevet 6. november 2006 #19 Skrevet 6. november 2006 Jeg bruker Natusan sin babyolje med aloe vera. Tar den på huden etter dusjen før jeg tørker meg. Kjapt og enkelt.
Gjest Tanita Skrevet 9. november 2006 #20 Skrevet 9. november 2006 Takk! ← Den fra Bodyshop syntes jeg ikke virket som helt ren monoi-olje. Men hvis du kjøper på Yves Rocher, har de en som er kjempegod. Jeg bruker den til alt, fuktighet til huden, ved barbering (istedet for shaving gel) og tilmed til å kure håret. Og den lukter himmelsk! www.yves-rocher.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå