Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2003 #1 Del Skrevet 30. januar 2003 Skal ha middagsgjester på lørdag og har lyst til å diske opp med en god og spennende dessert.....og trenger derfor gode forslag! Selv er jeg veldig glad i alt som har sjokolade i seg, men tar imot alle mulige forslag! Da et par av de som kommer er gravide, må det ikke være noe alkoholholdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juni-brud Skrevet 30. januar 2003 #2 Del Skrevet 30. januar 2003 * Trifli med jordbær er jo kjempe godt!!! Enkelt er det og! * Frukt i butterdeigbakst. * Karamell kurv med frukt og bær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 30. januar 2003 #3 Del Skrevet 30. januar 2003 Sjokolade mouse eller karamellpudding laget på gameldagsvis. Skrevet: Ons Aug 14, 2002 6:57 pm Tittel: Karamellpudding Karamellpudding 9 dl Helmelk 6 egg 2 ss Farin 1 ts vaniljesukker. Glaser først 1liters form med karamellsaaus og sett den til side.Kok opp helmelken avkjøl og pisk i eggene og farin + vaniljesukker.Hell dette i formen somdu steker i et vannbad i 150 grader i ca 45-50 min.Vannet i vannbade må ikke koke da blir puddingen grynete.Dere må bruke helmelk annen melk går ikke og serveres med piskrt krem og karamellsaus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 30. januar 2003 #4 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg laget noe på nyttårsaften i fjor som heter ”Sydlandsk sorbet”. Det var nydelig og jeg fikk masse skryt. Her finner du oppskriften på den: http://www.matsiden.no/oppskrifter/Innhold.asp?id=825 Ved siden av serverte jeg friste frukter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulverheksa Skrevet 30. januar 2003 #5 Del Skrevet 30. januar 2003 du kan jo se litt her om du finner noe du liker http://www.krem.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå