moonmood Skrevet 1. april 2002 #21 Del Skrevet 1. april 2002 Til anonym som kritiserer elefant. enig, men fy f**n for en behandling! jeg er rimelig sjokkert over drømmen, men ikke over at det er en fantasi, langt ifra. Tror det er viktig for oss å erkjenne at vi har fantasier/tanker som ikke alltid passer eller kan være totalt i kollisjon med de generelle normer. Det er nemlig mange mennesker som sliter hver dag i denne verden med dårlig samvittighet bare fordi de har tanker som ikke er akseptert i gruppen eller samfunnet de befinner seg i. De er leit, for fantasi og handling er to totalt forskjellige ting. Jeg skal ikke eksemplifisere spesielle miljøer, da får vi en rimelig heavy debatt regner jeg med. Til maiken: Jeg er stum! Du gjorde det! Men, om jeg får spørre, hvordan taklet du de neste dagene? Og hva skjedde egentlig? Dette var interessant. "Lammet av interesse!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 1. april 2002 #22 Del Skrevet 1. april 2002 ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
|Maria| Skrevet 2. april 2002 #23 Del Skrevet 2. april 2002 Ojjj! Jeg tar av meg hatten for deg, Maiken. Syns det er kjempeflott at noen tør å prøve ut fantasiene sine på den måten. Det vitner om at du er meget trygg på deg selv, og på din kjære. Og at du tørr å innrømme det uten å være anonym. Kjempeflott! Selv er jeg veldig redd for å leve ut noen av fantasiene mine. Redd for å bli såret, og for at det skal sette varige spor i meg og forholdet mitt. Man skal også være forsiktig med å blande fantasi og virkelighet, for jeg fantaserer ofte om ting som kan virke brutalt og "rått" i andres øyne. Men jeg tror også at hvis jeg blir tryggere på min partner, og på meg selv, kan jeg kanskje leve ut ENKELTE fantasier senere. Til dere som er sjokkerte over enkeltes uttalelser: Husk at det er forskjell mellom fantasi og virkelighet. Jeg vet dette blant annet fordi jeg har eksperimentert med jentesex. Jeg har alltid fantasert om det, og fantaserer fortsatt om det (i enkelte perioder), men da jeg først prøvde det, fant jeg ut at jeg overhodet ikke tente på det. Noen som kan forklare den? |Maria| Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moonmood Skrevet 2. april 2002 #24 Del Skrevet 2. april 2002 Maiken: Du er tøff! Mer trenger jeg vel ikke si, hadde det ikke vært for at jeg er en skravlebøtte til de grader. Men, dette var vel faktisk et av de mest interessante innleggene jeg har lest noen gang her på forumet. Her har vi virkelig Grensesprengning mellom tanker og handling. hehe, lurer på om jeg selv hadde fått hetta av å bare gå inn i den gangen du snakket om. haha. På en måte har jeg stor respekt for akkurat denne type atferd av en enkel grunn. Jeg føler nemlig at de fleste av oss nemlig begrenser våre tanker og handlinger i den grad de ikke "passer" med samfunnets normer. Men, som jeg også tror, samfunnet utvikler seg ofte pga akkurat de som tørr å ta sjansen. Ikke at nødvendigvis din opplevelse her har gjort det, men man vet aldri.Din egen påvirkning er nok sterkere enn fra de som leser det som et eksempel. Selv om jeg blir stum foran pc'en da.. Det er jo ganske imponerende ( faktisk!)! Uansett, veldig tøft gjort! "Det er bedre å ha prøvd, uansett om det går bra eller ikke, enn å angre på det man ikke gjorde når man er 40?" ( litt av den måten jeg prøver å se verden på ) (p.s. ikke ta alderen som en fordom) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #25 Del Skrevet 2. april 2002 Maiken: Pirrende å lese din realisering av en fantasi.... lurte bare på... til tross for "dagen-derpå-reaksjoner"... har du brukt "scenen" som onanifantasi nå etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 2. april 2002 #26 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg har fantasert om det meste tror jeg, og voldtekt er inkludert. Som en tidligere her nevnte, så er det ideen om fornedrelsen det dreier seg om, ikke å bli banket opp og faktisk kjenne fysisk/ psykisk smerte! Og mange fantasier dreier seg om å være hore og skikkelig slem pike... I sommer hadde jeg en ONS med to gutter, og det hadde lenge vært en fantasi for meg. Etterpå har jeg ikke fantasert om det. Ikke fordi det var en negativ opplevelse, men det er ikke spennende lenger. Om jeg blir singel igjen, så kanskje jeg gjør det igjen. Men derimot fantaserer jeg om analsex, og det praktiserer jeg og kjæresten. Den fantasien forsvant ikke med å ha prøvd det. Hva forskjellen ligger i, er ikke godt å si. Mange fantasier kretser nok rundt det "ulovlige", det er der det pirrende ligger. Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #27 Del Skrevet 2. april 2002 Hei Maria Jeg tror det er det som utgjør hele forskjellen... nemmelig det og tenne på en fantasi og det å faktisk utføre det. Jeg har eksprimentert med min partner for vi tente begge på tanken om at jeg skulle få nyte to menn på en gang.. Første gang var det veldig vellykket og gav mersmak..andre gangen ikke i nærheten av godt. Grunnet det har jeg vegret meg for å prøve igjen. Men nå i helgen fallt deg sånn at det skjedde igen. Og denne gangen var det helt utrolig. Det var vannvittig deilig og det var som om fantasiene mine ble virkelig gjort. Jeg var helt trygg på meg selv..de andre og jeg hadde full kontroll. Men jeg har andre fantasier som jeg tenner på men ville nok ikke like å utføre. Og så har jeg andre fantasier jeg kommer til å leve ut hvis anledningen byr seg. Og det vil den nok når vi reiser til Amsterdam... Så det gleder jeg meg veldig til. Hilsen meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 2. april 2002 #28 Del Skrevet 2. april 2002 ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sussi* Skrevet 2. april 2002 #29 Del Skrevet 2. april 2002 Lurer på om de annonyme alltid skriver sannheten, kanskje det til tider sitter mannfolk og gir seg ut for å være kvinner.... Det hender i alle fall på chattekanalene...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #30 Del Skrevet 3. april 2002 Maiken- hvordan hadde du taklet å bli stilt overfor virkeliggjøringen av en fantasi som var din kjæres, men som du også fant spennende? Hadde du tort å bli med? Hadde du fortsatt hatt følelsen av å beholde kontrollen? *jeg grubler om dagene!*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #31 Del Skrevet 3. april 2002 On 2002-03-30 22:43, Lisemor wrote: Jeg fantaserte om å bli bundet fast-Prøvt det/gjør det ofte. Fantaserte å ha sex utendørs-Prøvt det og vil gjerne gjenta det. Har fantasi om å ha sex i bil og det skal vi prøve en dag..... Ellers har jeg en fantasi om å ha to gutter på en gang-orgi,men skulle jeg levt ut den måtte jeg gjort det da jeg var fri og frank-heldigvis for sent nå.... Lev ut lovlige fantasier !!!! Nyt livet og sexen!!!!! Sex er halve forholdet så kos dere og piff opp sexlivet med fantasier-tilbehør osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest robert Skrevet 3. november 2002 #32 Del Skrevet 3. november 2002 majken: du høres uvirkelig ut makan til kvinnfolk! Jeg håper mannen din vet hvor heldig han er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 4. november 2002 #33 Del Skrevet 4. november 2002 Takk for søtt kompliment, Robert *neier litt* Dette var nå ellers en enkeltstående episode. Merkelig OG ganske så spennende (selvutviklende også, tro det eller ei) å sprenge personlige grenser. Maiken (med I ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pp Skrevet 21. november 2002 #34 Del Skrevet 21. november 2002 Maiken, leste hva du skrev, og kjente meg igjen, jeg er gutt, og opplevde noe lignende. Jeg hadde trekant med dama og en kamerat, og vi tilfredstilte henne på flere vis. Hun likte det veldig godt, stønnet og hylte, og "tok av" litt under det hele, det var en positiv opplevelse, men jeg slet veldig med sjalusien etterpå. Men jeg så at det var mulig å ha andre innblandet i sexen uten at det er følelser innvolvert. Det er et spørsmål om å frigjøre seg selv, men begge må være med på det, og begge må være veldig sikre på hva de gjør. Kommunikasjon er saken! Tror det er en fordel at det enten er en totalt fremmed 3.person eller en god venn av paret. Hun takler ikke andre kvinnfolk da, selv om jeg mener det er samme sak, men respekterer henne. Jeg fantaserer om det, samt å bli dominert av henne og en venninne, og må "gjøre" som de sier. Tør ikke si det for hun er så sjalu, det blir vel med fantasien :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2002 #35 Del Skrevet 29. november 2002 En gang vi var på weekend-tur i et annet land i Europa, så tok jeg, etter noen enheter alkohol, initiativet. Jeg glemmer det aldri. Jeg betalte en hore for å masturbere ham. For å få se på, og sitte i det røde rommet å SE på. Det var et av de mest bisarre øyeblikkene i livet mitt. Og det verste av alt var at jeg tente. Og masturberte med klærne på. Satt der som en ryddig businesskvinne og gjorde det med meg selv mens han jeg elsker lå der naken og fikk en håndjobb av denne kvinnen. _________________ *Maiken* Jeg må bare si at jeg synes du er utrolig spenstig Maiken. Med denne historien er du i ferd med å bli et forbilde for alle som ønsker å leve ut sine fantasier. Selv er jeg flink til å leve ut mine fantasier sammen med min kone, men har inntrykk av at det er mange som IKKE tør å si eller gjøre det de egentlig har lyst til. Etter å ha lest din historie lurer jeg faktisk på om jeg kunne tenke meg å oppsøke et bordell og betalt en mann for å gjøre et eller annet med min kone mens jeg så på/deltok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå