Babyface Skrevet 24. mars 2002 #1 Del Skrevet 24. mars 2002 Hva er din yndlingssexfantasi?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2002 #2 Del Skrevet 24. mars 2002 Tja, det er jo så mange å velge mellom... Tror det må være å ta med min kjære til en liten tropisk øy, uten så mange turister. Det skulle vært en meget lettkledd ferie, der vi kunne gått og pirret hverandre hele tiden. Vi skulle hatt meget god tid hele tiden, til å utforske hverandre på nytt, bryte nye grenser og kaste alle hemninger. De fleste fantasiene på dette ferieparadiset omfatter også stort sett en hengekøye... Detaljene holder jeg for meg selv.... Kevin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2002 #3 Del Skrevet 25. mars 2002 Slettet av moderator. Mer info finner du her 1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-03-26 12:11 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda Skrevet 26. mars 2002 #4 Del Skrevet 26. mars 2002 Herregud, er det mulig...??? Du kunne vel ha spart deg for å svare hvis du syntes spørsmålet til Babyface var så dumt at du måtte bli usakelig!!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2002 #5 Del Skrevet 26. mars 2002 hun spurte og fikk svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. mars 2002 #6 Del Skrevet 26. mars 2002 Ta deg påskeferie anonym, eller gå til Sol eller andre debattsider hvor seriøsitet ikke finnes!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2002 #7 Del Skrevet 26. mars 2002 Kanskje var det hans sex-fanasi, og han var veldig åpen nå. Det må jo være lov. Mange som fantaserer om rare ting. Sex med andre av det samme kjønn, voldtekter, dominans, sex med dyr for den saks skyld. Det betyr ikke at en kommer til å gjøre det, eller at en ville likt det om det hadde skjedd. Personlig fantaserer jeg om å bli voldtatt, fordi det er en ekstrem form for dominans. Men selvfølgelig vlle jeg ikke blitt det på orntlig! Det ville jo ødelagt meg selv psykisk.. Trodde en kunne være mer åpen her på KG-forumet. Kanskje var det et barnslig innspill fra hans side, men uansett må en få lov til å ha sine meninger, uansett hvor ekstreme de er. Jeg forsvarer ikke dyre-sex, det er like forkastelig som barnesex, voldtekter osv. Men det er tross alt fantasier, ikke virkelighet. -jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2002 #8 Del Skrevet 27. mars 2002 Sex-fantasier og deres relasjon til virkeligheten er alltid et interessant tema. Til Jente i innlegget over, først må jeg si at du er modig som vedgår at du fantaserer om å bli voldtatt. Selv om vi er anonyme her så skal det mot til, om ikke annet for å innrømme det overfor seg selv. Dette er jo en av de tingene en jente normalt ikke har lov til å vedkjenne seg... Da vil det kanskje komme som en overraskelse på deg, og andre, at menn ikke fanta- serer om å voldta. Jeg har aldri fantasert hverken om å voldta eller øve press på en jente for sex. Jeg tror jeg har de aller fleste av mitt kjønn med meg på dette. Men dette høres rart ut, eller hva? Skulle ikke en mann, som spiller den aktive rollen, som er stor og sterk, kunne iallefall tenke seg en situasjon hvor voldtekt kunne tenne han? Nei, og jeg vil forklare hvorfor. Alle, som har normalt utviklete sjelsevner og en minste kunnskap om jenter og spillet med det annet kjønn, vet, og vet meget vel, hvor grensen går. Han vil vite når et Nei virkelig betyr et Nei. Han vil stoppe når dette punktet er nådd. Det vesentlige i en voldtekt ligger jo nettopp i å passere et slikt punkt. Men om man ikke kan gå forbi punktet i virkeligheten, hvorfor ikke da fantasere om det? Jo... , men bare om punktet også er en fantasi, en fiksjon, at Nei'et bare er tilsynelatende. Dette er helt vesentlig. Da vil "voldtekten" arte seg som følger: at man lammer henne, holder henne, kanskje binder henne, er bestemt, fast, kler nok av henne, får gjennomført det man vil ha, uten å høre mer av Nei'et. Jeg tror nok akkurat en slik "voldtekt" er noe begge kjønn kan fantasere om (i den grad man er rettet inn på sånt ). Når du, Jente, sier at en voldtekt på ordentlig ville ha ødelagt deg psykisk, så er det kanskje nettopp dette du mener, at det interessante med en "voldtekt" ikke er volden (som jo ville ha ødelagt ditt selv- bilde), men å miste kontroll, bli dominert og "utnyttet" (for en kort stund). Vold i seg selv har ingenting med sex å gjøre. En mann blir ikke tent av å utøve vold, ikke en gang i fantasien. En voldtekt (og kvinnemishandling generelt) har ikke så mye med sex å gjøre som med frustrasjon, elendighet, et dårlig selvbilde, en forkrøplet sjel, hos den mannen som kan nedverdige seg på denne måten. En seksuell fantasi, derimot, eksisterer alltid i relasjon til noen eller noe, den som virkelig kunne oppfylle den. Elefanten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2002 #9 Del Skrevet 27. mars 2002 Jeg har oxo fantasier om å bli kontrolert og "utnyttet" av min sammboer.... Tror de fleste jenter har det Har oxo fantasier om andre jenter.... Liker tanken på å ha sex med andre jenter mens min parter ser på..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2002 #10 Del Skrevet 28. mars 2002 Til Anonym / Elefanten ( og alle andre .. ) Snakk for deg selv , og ingen andre !! Sitat fra din melding : " Da vil det kanskje komme som en overraskelse på deg, og andre, at menn ikke fantaserer om å voldta. " Vel , jeg har ofte fantasert om å voldta . - Om å suge fatt i ei søt jente , dra henne med meg etter håret , pule henne skikkelig rått . Underveis slår jeg til henne , i ansikt , mage med knyttet neve . - Kanskje jeg , som en aperitif , trekker meg ut av henne , reiser meg over henne og gir henne etpar harde spark i magen , og i skrittet ? - Før jeg giver løs på henne igjen ... - ooo -la -la ! MEN , det må jeg si ! Det finnes ikke en sjanse for at jeg noen gang ville utføre dette i virkeligheten ! Jeg er en rolig kar som hater vold . Jeg har til dags dato , IKKE slått et menneske i mitt liv , og det vil jeg heller ikke ha problemer med å fortsette med .... Min teori er at sex - fantasier avspeiles av hvilke personlige egenskaper vi har . Jenter som fantaserer om å bli voldtatt , er i de tilfeller jeg kjenner til , stikk motsatte i det virkelige liv . - Hvor de ønsker kontroll , er veldig målrettede og psykisk sterke jenter . Jeg selv er en mere beskjeden kar , liker ikke konfrontajoner og lar gjerne andre ta viktigere beslutninger . Men når jeg skrur på fantasiene , KAN jeg være et monster ! Ergo : jeg tror mange fantaserer om nettopp de ting de aldri ville gjøre i virkeligheten , ofte stikk imot sitt vanlige gjøren . Puh , jeg provoseres av folk som påberoper seg å være talerør for alle og enhver . Den var til deg , Elefanten Fast cowboy , riding hard !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 28. mars 2002 #11 Del Skrevet 28. mars 2002 Det var da drøy kost, siste anonym... Jeg skal ikke dømme hverken deg eller andre ut ifra hva du fantaserer om, men du skjønner sikkert at det er vanskelig for enkelte å se koplingen av det du beskriver til en seksuell fantasi. Jeg er ikke hverken hårsår eller lett å vippe av pinnen, men beskrivelsen av fantasien din gjorde faktisk vondt. Fordi du beskrev RÅ vold. Især det "pikante" innslaget av å ta en pause for å sparke henne i skrittet og maven... Men for all del, jeg skjønner at det dreier seg om en fantasi. Tabuer vil kanskje ofte snike seg inn i hjernene våre. For min del så er enkelte områder så uaktuelle at jeg ikke engang ønsker å la dem slippe til, og da snakker jeg om dyr, barn og rå vold. Disse tingene er så bisarre og setter på en måte objektene i en så forsvarsløs og hjelpeløs situasjon at jeg får vondt i hele meg av å tenke på at enkelte faktisk får tenning av tanken. Tanken på at mennesker jeg passerer kan få seksuelle tanker når de ser den lille jenta mi eller tenning av å visualisere meg selv i en eller annen tanke av meg liggende forslått og blodig skremmer meg faktisk. Selv om det bare dreier seg om fantasier. Kanskje mest fordi jeg med jevne mellomrom leser historier om "verdens snilleste mennesker" som plutselig forvandler seg til udyr og gjennomfører disse tingene. Men det er sterkt av deg å skrive dette, og skjønner igrunnen hvorfor du er anonym... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2002 #12 Del Skrevet 29. mars 2002 Hei på deg , Maiken ! Jeg skjønner at du kan grøsse over en slik fantasi . ( Det faktisk gikk det opp for meg da jeg leste din respons , at blodige og forslåtte kropper finnes ikke min fantasi . Jeg har ikke behov for å visualisere blod og gørr , for å få det til å gå for meg . Det er FORNEDRELSEN av jenta som tenner meg . Denne fantasien har jeg brukt noen ganger mens jeg har onanert . Men , Gud bedre , dette er ikke min ENESTE fantasi . Jeg har mange andre typer fantasier ! Og SEX dreier seg , for meg , ikke om vold og fornedrelse . MEN en anonym påberopte seg å være talsmann for alle menn , at menn fantaserer ikke om å voldta , og da dro jeg til med mitt bidrag . Jeg skjønner det kan bli grell lesning . Men jeg er trygg på min egen legning , og at jeg er " standard - messig " oppegående . Og TØR å komme med en slik utleggelse , som min fantasi er . Anonymiteten min har ikke noe med det å gjøre. Hva så , om jeg hadde gått ut med fornavn og etternavn , du vet uansett ikke hvem jeg er .... Min kone kjenner til denne fantasien . Hun ble først noe perpleks , men etterpå innrømte hun , at i mange av hennes fantasier blir hun dominert , og noen ganger regelrett voldtatt ! Babyface etterlyste sex - fantsier , kom med en da , Maiken ! Cowboy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 30. mars 2002 #13 Del Skrevet 30. mars 2002 ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2002 #14 Del Skrevet 30. mars 2002 Så fint for deg Maiken Jeg har en lignende fantasi. Men der er jeg bare en skikkelig horete og søt tenåring med rød leppestift og lakkskjørt, som henger på utesteder om kveldene og lar eldre menn ta meg med hjem, hvor det ender i at de tar meg bakfra og stønner og brøler av lyst og fryd over å få knulle den lille lekkerbisken som jeg er, de spruter på ryggen min, og så tar jeg taxi tilbake til utestedet. And so on. Tenner meg hver gang. Har flere og, men nå maser elsklingen min om å få dataen Får vel gi den fra meg, om enn noe motvillig..... *sukk* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 30. mars 2002 #15 Del Skrevet 30. mars 2002 Jeg fantaserte om å bli bundet fast-Prøvt det/gjør det ofte. Fantaserte å ha sex utendørs-Prøvt det og vil gjerne gjenta det. Har fantasi om å ha sex i bil og det skal vi prøve en dag..... Ellers har jeg en fantasi om å ha to gutter på en gang-orgi,men skulle jeg levt ut den måtte jeg gjort det da jeg var fri og frank-heldigvis for sent nå.... Lev ut lovlige fantasier !!!! Nyt livet og sexen!!!!! Sex er halve forholdet så kos dere og piff opp sexlivet med fantasier-tilbehør osv.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2002 #16 Del Skrevet 30. mars 2002 Hei Jeg har mange "rare" fantasier. Og det fine med de er at det er bare det det er. Fantasier.. Men skal inrømme at en del av de vanligste er blitt levd ut som med 2 menn. Senest i natt skjedde det for tredje gang, og det blir bare bedre og bedre. Men det som er med partneren min og meg er at vi ønsker å leve ut flere og flere av fantasiene våres Det være seg alt fra rollespill til ville orgier. Jeg har planer om å ta han med en tur til Amsterdam for å leve ut et par av de der nede. Det være seg noe det samme som ble fortalt her tidligere. Med den forskjell at jeg ønsker å være aktiv også. Gjerne med han som pasiv tilskuer. Jeg gleder meg veldig...og tror han blir glad også for han vet ingen ting om dette enda. Klem fra lille trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2002 #17 Del Skrevet 30. mars 2002 Jeg fantaserer /drømmer ofte om å ha sex med min assistent.... eller legen min:-) Men jeg tviler sterkt på at det vil skje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest petra Skrevet 30. mars 2002 #18 Del Skrevet 30. mars 2002 Fantaserer om orgi med mange menn ........... Ha sex på et kontor-offentlig sted- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2002 #19 Del Skrevet 1. april 2002 Dette er det villeste jeg noen gang har lest! Jeg har alltid hatt oppfatningen av at sex er noe "koselig" og intimt mellom to mennesker som er glad i hverandre- å kan dessverre ikke se noen parallelle linjer mellom sex/voldekt! Det er selvfølgelig helt ok med fantasier,men ærlig talt! Vi snakker om voldtekt! Grov vold... En ting er sex i heisen, bilen, på dass, sexy undertøy, håndjern, dildoer eller hva annet i denne "uskyldige" sjangeren som måtte behage den enkelte- men grov vold, tiss&bæsj ol synes jeg ikke har noen verdens ting med sex å gjøre... Hvis jeg hadde hatt en fantasi om å gå bort å "tvinge" noen til samleie, ved å utøve vold hadde jeg blitt alvorlig redd!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2002 #20 Del Skrevet 1. april 2002 Jeg må si meg veldig enig med siste anonym her. Dette var voldsom kost å lese. Fantasere om å bli voldtatt og være den som voldtar?????????? Hvor er sammen hengen mellom sex og voldtekt da?? Hvis min samboer hadde kommet til meg å sagt at han hadde en sexfantasi som omhandelet voldtekt så hadde jeg blitt livredd!!!!!!! Og det er ikke kødd!! Sex skal jo være noe godt, deilig, nært, opphissende og spennende. Ikke SKREMMENDE!! Mine sexfantasier omhandler mest om sex på offentlige steder, ute eller inne. Sjansen for at noen kan opptage oss er veldig besnærende! Jeg har også fantasert om å bli slikket av ei jente. Mine fantasier og drømmer må være utrolig barnslige i forhold til andre her. Anonym *som egentlig er fast bruker her på KG* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå