Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Har ett lite "problem"... Jeg møtte en type som jeg hadde snakket masse med på msn. Vi fant tonen bra vi, men de store følesene oppsto ikke. Vi holdt kontakten, og siden vi begge er single så har vi nå blitt elskere. Sees flere ganger i uka, og har masse kontakt på msn. Jeg føler at jeg liker han bedre og bedre nå, men er jo ikke sikker på hva han føler nå, om jeg fortsatt kun er en venn som han kan ha seg med osv. Han er veldig intr i om jeg har funnet noen jeg liker osv, og vi har en veldig flørtete tone. Jeg vil ikke spørre heller, i tilfelle han kommer til å backe ut! Jeg vil ikke påstå jeg er forelska i han ennå, men at det kan skje ser jeg ikke bort fra... har dere erfart at vennskap og elskerforhold kan utvikle seg til noe mere? At det faktisk kan ende i ett seriøst forhold?
Gjest Sumiko Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Ja, jeg har både erfart at det kan gå helt i stå bare man tar opp spørsmålet om hvor man står, og at det kan utvikle seg til å ende som samboerskap.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 Ja ikke sant, derfor jeg ikke vil ta det opp. Tenker som så, at så mye som vi sees, kan det jo utvikle seg følelser ettervert....
Gjest Sumiko Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Du kan jo hinte litt forsiktig, men siden du ikke aner hva han tenker, syns og mener er det lurt å gå rolig fram.... På den annen side, hvis du begynner å utvikle følelser for han, bør du vel etterhvert tenke over om du vil fortsette et uforpliktende elskerforhold på ubestemt tid, eller om du vil satse på at han tenker det samme som deg. Gjør han ikke det, er det kanskje til det beste at dere dropper å være elskere også ? Alltid vanskelig og leit for den som føler mer enn den andre.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #5 Skrevet 4. november 2006 Om jeg ender opp med å skikkelig forelska i han og det ikke r gjensidig, må jeg bare avslutte det. Han er ganske kosete sånn ellers også, ikke bare i senga. Pjusker med håret mitt osv, og veldig flørtete... Men har ikke hatt noe sånn elsker opplegg før jeg, så vet egentlig ikke helt hvordan det er "vanlig" å oppføre seg....
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #6 Skrevet 4. november 2006 har dere erfart at vennskap og elskerforhold kan utvikle seg til noe mere? At det faktisk kan ende i ett seriøst forhold? ← Ja det kan det og det gjør det ofte. Men de forholdene er heller ikke de som pleier å var så lenge og grunnlaget forholdet bygger på er vel ikke det mest solide. Spørs på hvilket grunnlag man vil bli elsket på. Jeg vil gjerne bli elsket for noe mer og annet enn bare senga. Andre syns det holder.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #7 Skrevet 4. november 2006 Jeg er selv i ett forhold som begynte som vennskap, ble til elskerforhold, og er nå ett vanlig kjæresteforhold. Det fungerer veldig bra, og er ikke sentrert rundt sex. Vi hadde på samme måte som trådstarter ett elsker forhold som også involverte kos og nærhet utenfor sengen. Men, det var ikke enkelt å komme dit vi er i dag. Det har krevd endel tålmodighet, og endel tålmodighet fra min side. Han var ikke klar for ett forhold, jeg var egentlig ikke klar for ett forhold. Etterhvert ønsket jeg meg mere, og brøt hele greien, uten forklaring til han fordi jeg ikke ønsket problemer, eller ødeleggelse av vennskapet. Dette fremtvang en samtale, og vi ble enige om å fortsette rolig, med litt andre intensjoner enn før. Ting har skjedd litt etterhvert, og blitt mere seriøse etterhvert, men det har tatt tid. Som en annen sier over her. Du kan hinte og fiske for å se hvor han står, for å evnt avvente situasjonen og se om ting blir mere over tid, men om han ikke føler det samme som deg, avslutt alt sammen. Ikke gjør deg selv vondt ved å ønske noe du ikke kan få. Ting kan gå begge veier, både fra din side og fra hans. Noen mennesker er kosete og kjærlige av natur, uten å legge mere i det, og andre legger noe i det. Det er umulig å si hvor han står, eller hva han tenker eller ønsker. Lykke til iallefall, både med å finne ut hva han vil, og med å finne ut hva du vil
Gjest Sumiko Skrevet 4. november 2006 #8 Skrevet 4. november 2006 Om jeg ender opp med å skikkelig forelska i han og det ikke r gjensidig, må jeg bare avslutte det. Han er ganske kosete sånn ellers også, ikke bare i senga. Pjusker med håret mitt osv, og veldig flørtete... Men har ikke hatt noe sånn elsker opplegg før jeg, så vet egentlig ikke helt hvordan det er "vanlig" å oppføre seg.... ← Tja, si det. Jeg gikk rett i fella der en gang. Jeg ble presentert for kolleger, venner og mødre og vi møttes hver bidige dag. Da er det jo ikke så rart man lurer på hvor man står. Men det var aldri interessant med noe annet enn uforpliktende fra hans side. Så det er ikke godt å vite alltid, hva man skal legge i oppførsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå