Gå til innhold

Hvor lang tid tar det for huden å normalisere seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner jeg å miste tålmodigheten med denne serien.

Jeg har brukt rensekrem, tonic, rose og kvedekrem i 2 mnd, pluss at jeg har brukt fuktighetsserum i det siste.

Huden min er faktisk oljete, men Dr H har gjort overhuden skikkelig tørr. Flassete og jævlig :sur: Jeg har fått liknende resultater med en altfor sterk serie fra Shiseido..

Vil dette bli bedre??

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Prøv den flytende dagkremen under enten kvede- eller rosekremen. Jeg har selv skikkelig tørr hud, men med bare rosekrem blir den helt grusomt tørr. Med den flytende dagkremen under går det bedre, men jeg bruker ikke Dr. H fast lenger.

Skrevet
Prøv den flytende dagkremen under enten kvede- eller rosekremen. Jeg har selv skikkelig tørr hud, men med bare rosekrem blir den helt grusomt tørr. Med den flytende dagkremen under går det bedre, men jeg bruker ikke Dr. H fast lenger.

Takk for tipset, men jeg klarer ikke lukten på den flytende dagkremen. Blir skikkelig dårlig av den.. :forvirret:

Skrevet

Kanskje du bør velge fuktighetskrem fra et annet merke? Virker som endel gjør det. De funker bra på meg (bruker rensemelk +ansiktsvann om kvelden, rensekrem + ansiktsvann om morgenen, foreløpig, og flytende dagkrem+kvedekrem), dog. Evt prøv å bytte ut rensekremen med rensemelka, jeg liker den best, tror jeg...

Skrevet

Jeg gjorde et standhaftig førsøk på denne serien,men etter 4 mnd ga jeg opp og ga alt til svigermoren min, jeg har tørr,sensibel hud og det ble bare verre og verre. Nå har jeg gått over til 3-steg serien fra cliniqe,og den er helt genial :) Har aldri hatt så bra hud før som nå. Blitt helt cliniqe-frelst, bruker hele renseserien,dagkrem,nattkrem og deodorant!!

Skrevet
Jeg gjorde et standhaftig førsøk på denne serien,men etter 4 mnd ga jeg opp og ga alt til svigermoren min, jeg har tørr,sensibel hud og det ble bare verre og verre. Nå har jeg gått over til 3-steg serien fra cliniqe,og den er helt genial :)  Har aldri hatt så bra hud før som nå. Blitt helt cliniqe-frelst, bruker hele renseserien,dagkrem,nattkrem og deodorant!!

Hehe, hos meg er det omvendt, jeg har vært veldig glad i Clinique-produktene, men etter hvert har huden min blitt tørr av dem (etter mange år, altså, så det har nok med alder og kanskje livsstil å gjøre). Har ikke brukt Dr.Hauscha lenge ennå, men det virker som serien passer bra for meg. Men dette er vel nok et eksempel på at alle er forskjellige, og at en bra serie ikke passer alle samtidig:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...