Gå til innhold

Tamponger?!

Anbefalte innlegg

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Hvor har de godt utvalg på tamponger?

De fleste butikker her har bare OB og normal i First Price og Tampax. Jeg bruker nå OB mini, men de er så ubehagelig og klumpete, så tenkte å prøve mini i Tampax eller Always, men finner de ikke noen plass. :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meny pleier å ha godt utvalg i det meste, også tamponger.

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Å! Men det finnes ikke Meny heromkring :forvirret:

Skrevet

På min rema har de stort utvalg i tamponger, både OB, always og tampax.

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Er en Rema her som er stengt for tida pga opppussing, men kan jo stikke innom der når de åpner igjen og se :) Takk for tips.

Skrevet

Alle Coop-butikkene er veldig behjelpelige med å bestille inn varer :)

(Dvs, min nærbutikk i Oslo var de IKKE det. Men i distriktene er det heldigvis annerledes)

Gjest Norwegian Blue
Skrevet
Alle Coop-butikkene er veldig behjelpelige med å bestille inn varer

Det er Coop her, som ikke har noe særlig bra utvalg, men jeg tør ikke gå å spør om de kan kjøpe inn masse tamponger bare for meg :rodme:

Har også prøvd apotek og vita og sånt der stort matsenter (C Mat eller noe), men ikke noe hell der heller. Fælt så vanskelig det skulle være. Men Rema skal i hvertfall sjekkes når det åpner.

Skrevet
Det er Coop her, som ikke har noe særlig bra utvalg, men jeg tør ikke gå å spør om de kan kjøpe inn masse tamponger bare for meg :rodme: 

Jeg skjønner at det er lettere å bestille inn lønnesirup enn tamponger ;) Men du trenger ikke å kjøpe alle selv om du bestiller altså

Gjest Norwegian Blue
Skrevet
Jeg skjønner at det er lettere å bestille inn lønnesirup enn tamponger  Men du trenger ikke å kjøpe alle selv om du bestiller altså

Nei, håper da ikke det! Føler det blir litt sånn "jeg vil ha andre tamponger, så da måå dere bestille inn et parti sære tamponger bare fordi JEG har spesielle tampongbehov" :ler: Men hvis det hadde vært en plass på nettet eller en postkasse til forslag kunne jeg jo gått foreslått det.

Skrevet

Hva med sånn der bandasjister? Aldri vært i en slik butikk, men biter meg merke i at de har fullt av hygieneartikler (først og fremst Tena Lady) på display i vinduet når jeg går forbi!

Og proteser og bandasjer og slikt.. mulig de sikter seg inn på en kundekrets som mistet mensen sin for førti år siden forresten :ler:

Skrevet

du kan jo bestille "tampongen Ellen" fra rfsu...

http://www.rfsu.com/default.asp?id=2699

litt av en pris da..

Ellen er en dobbeltvirkende tampong behandlet med LN (Lacto Naturel) - en aktiv substans som består av kroppens egne melkesyrebakterier. Melkesyrebakteriene aktiveres etter omtrent to timer i kroppen, og kan ikke overdoseres. Ellen kan hjelpe deg med å opprettholde en naturlig bakteriell balanse og en naturlig pH-verdi i underlivet. Ellen brukes akkurat som andre tamponger, og bare under menstruasjon. For å oppnå best mulig effekt bør du bruke Ellen regelmessig i minst tre til fire menstruasjonsperioder.

Ellen finnes i tre størrelser; Mini, Normal og Plus. Ellen Mini kan du kan du benytte om du blør lite, eller mot slutten av mensperioden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...