Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Hei! Typen man har komplekser for kroppen sin (selv om jeg syntes han ser fantastisk bra ut). Han liker ikke å være naken på overkroppen når det er andre enn meg tilstedet. Dette fører til at han ikke liker å dusje på treningssenteret, ikke sole seg og ikke bade med hvem som helst. Jeg plages ikke av dette og det gjør vondt å se han plages av dette. Kunne tenkt meg å dra på spa sammen med han, men dette vil han absolutt ikke. Hva kan jeg gjøre for å hjelpe han? Noen som opplever det samme? Takk for tips og råd!
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Høres stygt ut å si det, men jeg tror ikke du kan gjøre noenting. Dette er hans kamp. Denne jobben må han gjøre selv. Faktisk. Du kan bruke de neste tyve årene på å fortelle ham at han er en gud. Han vil ikke nødvendigvis komme til å tro deg. Er redd du må basere deg på å ta ham som han er.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 Hei igjen! Ja, dessverre tror jeg du har rett! :-(
Gjest Blondie65 Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Ikke enig. Få han til å fortelle HVA han har komplekser for og så sammenligne han med "vanlige" - kanskje han ser at han ikke er så unormal? Jeg var sammen med en som mente at han hadde så store pupper. Da jeg fortalte at jeg kunne se at han hadde pupper men at jeg ikke syntes det var så ille som han ville ha det til ville han først ikke tro meg. Så da sa jeg til han at jeg hadde kikket på alle menn jeg traff for å se hva som var "normalt" når det gjaldt pupper og at han var innenfor normalen DA ble jeg trodd. Noen ganger - også vi jenter - forstørrer vi og lager et problem ut av noe som ikke er det. Men vi trenger hjelp til å bli kvitt komplekset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå