Chris_Stivali Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 (endret) Jeg er mann og har funnet et par støvletter som jeg synes er vanvittig kule, men er nysgjerrig på hvor "aksepertert" det vil være å bruke dem: http://www.lillevinkelsko.no/images/sko/fullsize/5186.jpg Setter pris på tilbakemeldinger. Chris Bildet er omgjort til en link. Regler. Madeline -mod Endret 4. november 2006 av Madeline
Gjest Meep Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Jeg ville ikke lagt meg etter en gutt med de støvlettene der
Gjest gjesta Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Støvlettene var lekre de, men feminine. Hadde ikke likt og sett de på en mann nei. Da hadde jeg lurt litt....
Chris_Stivali Skrevet 4. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2006 (endret) Støvlettene var lekre de, men feminine. Hadde ikke likt og sett de på en mann nei. Da hadde jeg lurt litt.... ← Ja, de er kanskje for feminine, og det er synd fordi utvalget blant tøffe støvletter til menn er temmelig begrenset i forhold til hva som finnes til kvinner. Det har vært designere som har gjort forsøk fra tid til annen på å endre dette: http://www.telegraph.co.uk/news/graphics/2.../10/nfash10.jpg Artikkelen finnes På Telegraph News. Selv om jeg synes dette nok blir i meste laget så ville en mellomting vært ok... Bildet er omgjort til en link. Regler. Madeline -mod Endret 4. november 2006 av Madeline
Karamba Skrevet 4. november 2006 #6 Skrevet 4. november 2006 Fine støvletter, ja! Men ikke på en mann...
Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 4. november 2006 #7 Skrevet 4. november 2006 Jeg synes støvlettene var veldig kule, men de kan lett bli for feminine. Det kommer jo helt an på resten av antrekket, kroppsfasong osv. Kanskje det kunne fungert. At du synes det er dårlig utvalg i støvletter for menn er jeg helt enig med deg i. Uansett er det viktig å tørre å være seg selv!
Zeth_B Skrevet 4. november 2006 #8 Skrevet 4. november 2006 Jeg er mann og har funnet et par støvletter som jeg synes er vanvittig kule, men er nysgjerrig på hvor "aksepertert" det vil være å bruke dem... Setter pris på tilbakemeldinger. Chris ← Du er ikke den eneste mannen som lurer på hvor akseptert det er med slike støvletter! Jeg føyer meg inn i rekken blant dem som synes at utvalget er for snevert, og skulle inderlig ønske at fottøyet ikke ble altoverskyggende når det ikke følger normen.
FantasDick Skrevet 4. november 2006 #9 Skrevet 4. november 2006 Jeg hadde vel ikke lagt meg etter en mann med slike støvletter på, men jeg hadde ikke stukket av pga støvlettene heller. Det kommer veldig an på mannen som skal bruke dem, og resten av antrekket, men du skal ikke se bort i fra at det kunne fungere. Men jeg tror akkuart de støvlettene har lett for å kunne bli litt feminine..
Gjest Ylva Virvla Skrevet 4. november 2006 #10 Skrevet 4. november 2006 Kunne passert viss det ikke var for hælene.
Gjest beekeeper Skrevet 4. november 2006 #11 Skrevet 4. november 2006 Holy sjait, hadde samboern kommet hjem med de der tror jeg at jeg hadde dødd av latter!!
Chris_Stivali Skrevet 4. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 4. november 2006 Jeg hadde vel ikke lagt meg etter en mann med slike støvletter på, men jeg hadde ikke stukket av pga støvlettene heller. Det kommer veldig an på mannen som skal bruke dem, og resten av antrekket, men du skal ikke se bort i fra at det kunne fungere. Men jeg tror akkuart de støvlettene har lett for å kunne bli litt feminine.. ← Tanken var/er å bruke dem med "hverdagsantrekket": Røffe jeans (som ikke er trukket opp i baken, men henger på hoftene...) over støvlettene, genser og svart skinnjakke. Det er ikke planen å bruke trange jeans og ha støvlettene utenpå...
aline Skrevet 4. november 2006 #13 Skrevet 4. november 2006 de var for feminine for min smak på skotøy til menn, og likevel er jeg helt enig i at det burde vært mye bedre utvalg i støvletter til menn. de mannfolk jeg finner interessante er nok hakket mer maskuline en jeg selv er som kvinne, så jeg ville nok tittet litt ekstra om jeg så en mann i slike støvletter (tittet av nysgjerrighet over det unormale valget altså). Kunne passert viss det ikke var for hælene. ← var nok i stor grad den høye hælen som gjør støvelen for feminin for min del og, hadde det ikke vært for den kunne de kanskje fungert fint.
Gjest Sumiko Skrevet 4. november 2006 #14 Skrevet 4. november 2006 De ble flere hakk for feminine for min smak ang skotøy på menn.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #15 Skrevet 4. november 2006 Jeg synes at du skal gå for dem, jeg. Så lenge du har tenkt å ha bukesebenene over dem, så vil de være ganske stilige. Hvis buksekanten ligger litt over hælen, så vises det heller ikke at den er så høy. Jeg synes ikke at støvlettene ser for feminine ut. Hælen på dem er jo kraftig, ikke stilett. Så uansett synes jeg at de ser mer maskuline enn feminine. Hadde jeg sett disse på en dame, ville jeg ha syntes at det så brautete ut. Synes at det er kult at menn tør å gå med det som de liker, det viser at de har "balls" til å være seg selv. Jeg støtter deg 100 % i det.
helene_l Skrevet 4. november 2006 #16 Skrevet 4. november 2006 Jeg synes også de var kule, og heller ikke for feminine. Det som blir feminint blir om du har støvlettene utenpå buksene, men slik du beskriver at du vil gå med dem tror jeg kan være kult.
FantasDick Skrevet 4. november 2006 #17 Skrevet 4. november 2006 Tanken var/er å bruke dem med "hverdagsantrekket": Røffe jeans (som ikke er trukket opp i baken, men henger på hoftene...) over støvlettene, genser og svart skinnjakke. Det er ikke planen å bruke trange jeans og ha støvlettene utenpå... ← Det synes jeg høres bra ut! Hvis du vil ha dem, og tør bruke dem synes jeg du skal go for it! Du er tøff!
Zeth_B Skrevet 4. november 2006 #18 Skrevet 4. november 2006 (endret) Jeg ville helst sett at det var ok å gå med slike, (utenpå buksen!): http://www.zappos.com/images/726/7267139/1396-310146-p.jpg ...... http://www.zappos.com/images/727/7278741/4998-330339-p.jpg ...... http://www.zappos.com/images/727/7273946/1396-321723-p.jpg eller: http://www.zappos.com/images/723/7232214/5089-245121-p.jpg uten å risikere å bli ledd av på gaten. Men er redd det er et stykke fram i tid før slikt kan skje... Bildene er omgjort til en link. Regler. Madeline -mod Endret 4. november 2006 av Madeline
Gjest Deception Skrevet 4. november 2006 #19 Skrevet 4. november 2006 Jentestøvletter.... Hvis jeg hadde sett en gutt med slike, hadde jeg tenkt "crossdresser" i mitt stille sinn.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #20 Skrevet 4. november 2006 Jentestøvletter.... Hvis jeg hadde sett en gutt med slike, hadde jeg tenkt "crossdresser" i mitt stille sinn. ← Poenget var vel at de ikke finnes som herrestøvletter, men at det var et ønske om at noe liknende kunne finnes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå