Gjest Gjest_Kitekatt_* Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Fikk akkurat høre at når man bestiller fra trelast så får man ikke med sånne greier til å feste benkeplatene i hverandre under. men at man må legge på en ca 2 cm aluminiumslist OPPÅ benken på skjøten, og dette ville være veldig fremtredende. Stemmer dette?
Twigi Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Jeg vet ikke, men det er jo ganske finurlige mekanismer under benken i slike skjøter, med freste spor og metallklemmer og stramme"dingser", så det kan vel hende at du må til et proft plateverksted eller kjøkkenleverandør for å få det. Spør på trelasta!
Spirito Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Vi fikk freste spor og metallklemmer fra kjøkkenleverandøren, ihvertfall, og har ingen stygg list.
Gjest Maa Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Anbefaler å ta det fra kjøkkenleverandør! De fleste vi kunne komme hjem til deg å ta nøyaktig mål. Sjekk uansett tykkelsen på laminaten. Den oppgis i gram på samme måte som vanlig kopipapir. Til en kjøkkenbenk bør det være min 120 g papir. Vet at ekelte billige later er nede i 80 g. Dtte er ikke egnet for horisontale arbeidsflater, men vertikale flater. Mange leverandører har de samme mønstren, men med forskjellige navn. Skal du bytte vask også? Da vil jeg evt. anbefaleå se på en som er underlimt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå