gard Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Hei Sjekk denne artikkelen: http://www.femina.no/php/art.php?id=356084 . "Aldri mer grå mus"
Gjest Gjesta Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Fantastisk! Dette har jeg ventet på lenge! Rødt til jul og under mensen Gult til påske Lilla i advent Grønt i sommer. (slipper å ha bikinitruse, gå i ett med gresset) Sort i januar. (trist og tung mnd) Hmm, dette kan faktisk gjøre livet my mer spennende.. Her er det bare å bli enige om fargekoder her, så slipper man å kommunisere. Rødt, nei da blir det ikke noe på deg. Grønt, ja kjør på.. -Eller noe sånt.. Nå kan man slippe en del pinlige misforståelser nå..
aline Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 her er link til nettstedet, se de fantastiske fargene!
Gjest Gjesta Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 (endret) Suverent! Endret 4. november 2006 av Silla:)
Gjest gjesta Skrevet 4. november 2006 #5 Skrevet 4. november 2006 Jippi. Nå kan jeg endelig bli blond Godt jeg sluttet å fjerne alt håret da. Burde jeg tenke på at det skal matche hårfargen på hodet også?
Lola83 Skrevet 4. november 2006 #6 Skrevet 4. november 2006 Er det virkelig noen som har hår der nede.. Skjønner ikke at det går ann, fryktelig ekkelt.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #7 Skrevet 4. november 2006 Vel, Lola83. Det har en grunn da, skal beskytte for bakterier, så vil heller si det ekkelt å ta det bort.
Lola83 Skrevet 4. november 2006 #8 Skrevet 4. november 2006 Kjønnshår beskytter ikke mot bakterier nei..det er grobunnen til flere.. Blir så provosert når folk sier det. Skikkelig huleboer nivå. Det sier seg jo selv at det er mere hygienisk med ingen kjønnshår enn og ha noe. Dritten ligger jo og ulmer i hårene om man ikke fjerner alt.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #9 Skrevet 4. november 2006 Da er det fryktelig rart at mange leger sier det da.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #10 Skrevet 4. november 2006 Kjønnshår beskytter ikke mot bakterier nei..det er grobunnen til flere.. Blir så provosert når folk sier det. Skikkelig huleboer nivå. Det sier seg jo selv at det er mere hygienisk med ingen kjønnshår enn og ha noe. Dritten ligger jo og ulmer i hårene om man ikke fjerner alt. ← Håret gjør f.eks at huden der nede holdes tørrere, og fukt kan gi bedre grobunn for bl.a. sopp.. Så håret har en funksjon! Uansett... Selv har jeg et veldig avslappet forhold til kjønnshår! syns ikke det er spesielt ekkelt. Noen ganger er det stas med barbert, andre ganger er det sexy med hår. Fint med mangfold
Gjest Norwegian Blue Skrevet 4. november 2006 #11 Skrevet 4. november 2006 Jaja, det måtte vel komme det og. Snart kommer vel noe lignende for menn også. Skikkelig klovnefest. Er det virkelig noen som har hår der nede.. Skjønner ikke at det går ann, fryktelig ekkelt. Jaja, deg om det! Jeg på den andre siden syntes barbert er stygt. Jeg gidder ikke å gå igjennom masse bry for å se ut som en 11åring der nede ihvertfall.
Gjest seroxata Skrevet 4. november 2006 #12 Skrevet 4. november 2006 dette er gammelt nytt! jeg hadde neongrønn stripe der nede for over et år siden :D
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #13 Skrevet 4. november 2006 dette er gammelt nytt! jeg hadde neongrønn stripe der nede for over et år siden :D ← Og da burde alle vite det?
Snuppen Skrevet 4. november 2006 #14 Skrevet 4. november 2006 Hahaha.. uffa meg.. selv fjerner jeg alt håret jeg,så .. men tror ikke jg hadde farget d om jg hadde hatt hår der..synes d er ekkelt uanz.. uff
Gjest Saramia Skrevet 4. november 2006 #15 Skrevet 4. november 2006 Skjønner ikke hvorfor dere ler sånn av dette. Farger da alltid håret der nede jeg da. Må jo matche klær og hårfarge...
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #16 Skrevet 4. november 2006 Er det virkelig noen som har hår der nede.. Skjønner ikke at det går ann, fryktelig ekkelt. ← Hahaha, vanskelig å skjønne at noen har hår der nede? Du er klar over at håret vokser ut av kroppen helt naturlig ikke sant? Det bør jo være rimelig enkelt å skjønne? Det du kanskje mener er vel at du ikke skjønner hvorfor noen velger å beholde håret der nede? Men i bunn og grunn er vi alle like og ALLE har hår der nede, selv om noen fjerner det! Hahahaha, takk, jeg trengte den Personlig synes jeg det er skikkelig nasty og trashy å fjerne alt. Synes det er skikkelig billig. Men smaken er som baken. En annen ting, synes det er veldig rart at alle som fjerner tror at alle som ikke fjerner har enorme buskas som tyter ut av buksene... For det første er det da ingen som har SÅ mye hår, og for det andre, så er finnes det gråsoner. Det er ikke slik at det kun eksisterer glatt og busk. Noen liker å være velstelte, altså trimme i kantene, redusere lengden osv... Men du som ikke skjønner at hår vokser ut av kroppen, skjønner kanskje ikke det? For å ikke spore helt av: den fargen kan da umulig være særlig bra for huden der nede?
Snuppen Skrevet 4. november 2006 #17 Skrevet 4. november 2006 saramia... assa,greit d må matche hårfarge og alt du ellers har om dagen osv..men du går da ikke rundt naken? eh
Gjest Hope - ikke pålogget Skrevet 4. november 2006 #18 Skrevet 4. november 2006 Vel, det ser også ut til at håndballens Cecilie Leganger har fått seg ny jobb også... litt av et sprik.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #19 Skrevet 5. november 2006 Er det virkelig noen som har hår der nede.. Skjønner ikke at det går ann, fryktelig ekkelt. ← Ja, det er faktisk en del som synes kjønnsbarbering er ekkelt også. Det minner meg om barn og jeg synes ikke nakne barn og seksualitet er noe særlig. Dessuten har hårene en funksjon selv om du tydelig ikke skjønner det. De beskytter undelivet mot infeksjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå