Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjestidag
Skrevet

Jeg og du har noe til felles!

Vi elsker samme mann, din mann... :forvirret:

Både han og jeg har lovet deg at vi skulle kutte med hverandre,

slik at dere to fikk fortsette deres liv.. :tristbla: Prøve å berge deres ekteskap..

Du trodde det ble vanskelig for meg, å holde fingrene fra fatet.. :forvirret:

Jeg hadde jo fått smakt på noe veldig godt! :sjenert:

Men sannheten er den; At din mann også hadde fått smakt på noe han likte godt! ;)

Så det var han som tok opp igjen kontakten med meg..

Han kan ikke glemme meg! Og du vil ikke skilles! :overrasket::overrasket:

Hvorfor vil du holde på en mann, som drømmer om en annen kvinne?

Hvorfor vil du plage deg selv? Du kjenner da sannheten!!

Du har sett den mange ganger!

---------

Men du vil ikke se den...

Jeg skal prøve å kutte ut din mann, igjen!

Men jeg kan ikke love noe!

Han er bra for meg, og jeg er bra for ham!

Hva er bra for deg? Det å leve med en utro mann?? :sjenert:

Jeg skal ikke bare prøve å kutte ut din mann, jeg skal kutte ham ut!!

Denne saken har kun tapere!!

Dere andre, tenk dere om før dere forelsker dere! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eventuelle barn til denne mannen og kvinnen vil nok på mange måter tjene på at mor og far holder sammen.

Skrevet

Og du, trådstarter vil også leve med en utro mann. Har han vært utro med deg, kan han også fint være utro mot deg.

Så tenk deg om, du også.

Vil du virkelig ha ham, så vet du hva han kan finne på....

Gjest gjestidag
Skrevet
Eventuelle barn til denne mannen og kvinnen vil nok på mange måter tjene på at mor og far holder sammen.

De har ingen barn!

Gjest gjestidag
Skrevet
Og du, trådstarter vil også leve med en utro mann. Har han vært utro med deg, kan han også fint være utro mot deg.

Så tenk deg om, du også.

Det har han, men det har vært gjennsidig begge veier det!

Så tar han sjansen, gjør jeg det!

Skrevet

Skam deg kvinne! Hvordan tror du at du kan tjene menneskeheten som elskerinnne? Vi trenger barn, ekte barn, og ikke fedreløse barn, eller gamle damer som ikke har noen til å ta vare på de.

Skrevet
Skam deg kvinne! Hvordan tror du at du kan tjene menneskeheten som elskerinnne? Vi trenger barn, ekte barn, og ikke fedreløse barn, eller gamle damer som ikke har noen til å ta vare på de.

Nå er det vel helst de gamle mennene som trenger noen til å ta vare på de? De gamle damene har som regel lært å ta vare på seg selv.

Å nei, det glemte jeg, menn klarer jo ikke å leve alene, da dør de. Hm. Har jeg ikke hørt noe lignende om akvariefisk tro?

Skrevet
Nå er det vel helst de gamle mennene som trenger noen til å ta vare på de? De gamle damene har som regel lært å ta vare på seg selv.

Å nei, det glemte jeg, menn klarer jo ikke å leve alene, da dør de. Hm. Har jeg ikke hørt noe lignende om akvariefisk tro?

Om vi hadde blitt plassert i skauen alene, men og deg kvinne, uten utstyr. Da vil jeg med min overlegne mentale styrke og fysiske kapasitet overleve deg med glans. Den eneste grunnen til at du kan overleve er at du er liten og svak, og at jeg derfor synes synd på deg og tar vare på deg.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg er nr. 2 i et forhold...

Jeg blir så irritert når jeg ser sånnt tull som dette! Hvordan kan en si at ungene vil på mange måter tjene på at to foreldre som ikke har et (bra) forhold sammen, holder sammen?

Ungene sanser 110% at det er noe galt mellom foreldre! Det har min elskede (og jeg) bra innsikt i!

Så tenk deg om, du også.

Slike besserwissere har jeg ingenting til overs for...! Det er faktisk 50/50% sjanse for at:

1 - den utro ved en senere anledning blir utro igjen

2 - den utro blir aldri igjen utro, nettopp pga de ganske jævlige erfaringene og opplevelsene som denne har vært gjennom med det å svike partneren sin!

Sett at jeg, som nå har vært nr. 2 i 4 år, og hun som har vært utro mot sin partner i den tiden, skulle bli sammen, så er det noe jeg velger å "hoppe ut i" med begge beina godt plantet på jorda, vi to har nemlig lært hverandre å kjenne over denne perioden... Lært hverandre å kjenne VELDIG godt, faktisk!

Tenk om vi to faktisk er en utrolig bedre match enn hva de to er? Et forhold handler faktisk om;

- å ikke ta hverandre for gitt

- gi den andre lyst til å være i et forhold med en

- kjærlighet, kommunikasjon, respekt, tillit, ærlighet og åpenhet

Tenk om hun og jeg faktisk ivaretar disse tingene sammen bedre, enn hva de to gjør? Det er like stor sjanse for at hun og jeg kan komme til å få et utrolig lidenskapelig, deilig og godt forhold sammen, som at vi ikke skal det.. Men i mitt konkrete tilfelle, så er jeg overbevist om at det faktisk er STØRRE sjanse, for at vi to får det bra sammen, da vi har hatt VELDIG lang tid til å bli BRA kjent med hverandre positive og negative sider...

Inntil en avgjørelse om hva hun vil gjøre videre, faller, altså om hun vil bli der hun er eller om hun vil gå, så får jeg for min del tilfredsstilt mine behov, og det er ikke bare sex! Det er nærhet og kos bare ved å ligge inntil hverandre like mye med klær som uten og det er en herlig samtalepartner! Og hun er veldig god å ha, når jeg skal gjøre mine valg i forhold til oppussing av huset mitt (som kanskje en dag kan bli vårt felles hjem?)....

Gjest Gjest_tine_*
Skrevet

Hvorfor skal hun skamme seg?

Det er vel han som er utro som gjør noe galt!

Selvfølgelig SKAL manIKKE involvere seg med noen som er gift, men det er faktisk ikke alltid så lett å stå imot når man er hodestupsforelsket!!!!!! spesielt når den man er forelsket i tar kontakt! Man kan ikke alltid kontrollere sine egne følelser, selv om man selvfølgelig kan kontrollere handlingen

Til trådstarter: Jeg vil bare gi deg en klem :klem:

Klarer du å holde deg borte da?

Ikke en lett situasjon å være i, håper alt ordner seg til det beste for dere alle

Skrevet
Om vi hadde blitt plassert i skauen alene, men og deg kvinne, uten utstyr. Da vil jeg med min overlegne mentale styrke og fysiske kapasitet overleve deg med glans. Den eneste grunnen til at du kan overleve er at du er liten og svak, og at jeg derfor synes synd på deg og tar vare på deg.

:hoho::hoho::murvegg::hoho:

Gjest Blondie65
Skrevet

Det er ikke den andre mannen eller kvinnen som er utro. Det er den som er gift og som innlater seg på et utenomekteskapelig forhold som er det.

Disse som velger i både pose og sekk med at de ikke orker å ta konsekvensen av sine ønsker og behov som de ikke får tilfredstilt i ekteskapet og derfor tar seg en elsker/elskerinne - hvorfor skal ikke de skamme seg?

Hvorfor er det ALLTID elsker/elskerinnen som blir angrepet? Hvorfor hater ikke den "uskyldige" ektefellen den skyldige parten - nemlig den utro ektefellen, hvorfor lar de alt sitt hat gå utover den andre mannen/kvinnen?

Jo fordi de - og veldig mange andre - lever i en verden der de tror at mannen/kvinnen som velger å være utro blir utsatt for fristere/fristerinner som nærmest hiver seg over de gifte menn/kvinner de kommer over.

Sannheten er det motsatte: det er - i 95% av tilfellene JEG har hørt om og sett selv - den gifte som jakter på eller tar initiativ til utroskapen.

Til deg trådstarter vil jeg si:

Det kan godt være at han har smakt noe han ikke kan unnvære. I såfall hvorfor tar han ikke konsekvensen av dette og går fra henne? Du vet jo godt hva hun må si nei til - forventer du virkelig at det du ikke greier deg uten det skal hun gi avkall på?

Jeg har selv vært kvinne nr 2. Det er jeg ikke lenger, og det blir aldri mer for mitt vedkommende. Det skyldes rett og slett at jeg ikke lenger ønsker å være en leke som man kan ha til forlystelse når man kjeder seg og som man tar selvfølgelig. Jeg har ikke behov for dette i mitt liv. Jeg kunne uansett aldri stolt på denne mannen hvis han hadde valgt å forlate familien - noe han var klar på at han ikke ville. Jeg så på han som et forbigående tidsfordriv - en holdning han ikke likte. Men hva annet er der?

Gjest Madam Felle
Skrevet

Her i landet må man ikke være gift, selv om den ene ønsker det. Man kan fint gå i fra partneren sin, og få skilsmisse. Konen tvinger han ikke til å bli, for han velger det selv. Så kanskje det er på tide å vokne opp fra dvalen, for du er virkelig mer naiv enn det burde vært lov til å være.

Han gjør sine valg, og hans valg er å ha deg på siden, samtidig som han beholder familien sin. Det er nok du som blir lurt, for jeg tviler på at du vil ende opp med han til slutt. For da hadde han nok valgt deg for lenge siden. Men som sagt, du er god nok til å ha som elskerinne, og det er det.

Skrevet
Her i landet må man ikke være gift, selv om den ene ønsker det. Man kan fint gå i fra partneren sin, og få skilsmisse. Konen tvinger han ikke til å bli, for han velger det selv. Så kanskje det er på tide å vokne opp fra dvalen, for du er virkelig mer naiv enn det burde vært lov til å være.

Han gjør sine valg, og hans valg er å ha deg på siden, samtidig som han beholder familien sin. Det er nok du som blir lurt, for jeg tviler på at du vil ende opp med han til slutt. For da hadde han nok valgt deg for lenge siden. Men som sagt, du er god nok til å ha som elskerinne, og det er det.

Og en annen ting, har hun snakket med konen og vet at det elskeren sier er sant? For tross alt liker vi alle å fremstå best mulig overfor andre, og det hadde kanskje ikke blitt noe på han hvis han fortalte at han kun var ute etter sexen.

Hvis han og kona ikke har barn så er det ikke noe som vil gjøre det vanskelig for han å skille seg fra henne, som sagt i innlegget sitert her så hadde han valgt det for lenge siden hvis hans følelser for deg hadde vært reelle.

Jeg unner deg noe bedre enn dette.

Skrevet
Jeg er nr. 2 i et forhold...

Jeg blir så irritert når jeg ser sånnt tull som dette! Hvordan kan en si at ungene vil på mange måter tjene på at to foreldre som ikke har et (bra) forhold sammen, holder sammen?

Ungene sanser 110% at det er noe galt mellom foreldre! Det har min elskede (og jeg) bra innsikt i!

Slike besserwissere har jeg ingenting til overs for...! Det er faktisk 50/50% sjanse for at:

1 - den utro ved en senere anledning blir utro igjen

2 - den utro blir aldri igjen utro, nettopp pga de ganske jævlige erfaringene og opplevelsene som denne har vært gjennom med det å svike partneren sin!

Sett at jeg, som nå har vært nr. 2 i 4 år, og hun som har vært utro mot sin partner i den tiden, skulle bli sammen, så er det noe jeg velger å "hoppe ut i" med begge beina godt plantet på jorda, vi to har nemlig lært hverandre å kjenne over denne perioden... Lært hverandre å kjenne VELDIG godt, faktisk!

Tenk om vi to faktisk er en utrolig bedre match enn hva de to er? Et forhold handler faktisk om;

- å ikke ta hverandre for gitt

- gi den andre lyst til å være i et forhold med en

- kjærlighet, kommunikasjon, respekt, tillit, ærlighet og åpenhet

Tenk om hun og jeg faktisk ivaretar disse tingene sammen bedre, enn hva de to gjør? Det er like stor sjanse for at hun og jeg kan komme til å få et utrolig lidenskapelig, deilig og godt forhold sammen, som at vi ikke skal det.. Men i mitt konkrete tilfelle, så er jeg overbevist om at det faktisk er STØRRE sjanse, for at vi to får det bra sammen, da vi har hatt VELDIG lang tid til å bli BRA kjent med hverandre positive og negative sider...

Inntil en avgjørelse om hva hun vil gjøre videre, faller, altså om hun vil bli der hun er eller om hun vil gå, så får jeg for min del tilfredsstilt mine behov, og det er ikke bare sex! Det er nærhet og kos bare ved å ligge inntil hverandre like mye med klær som uten og det er en herlig samtalepartner! Og hun er veldig god å ha, når jeg skal gjøre mine valg i forhold til oppussing av huset mitt (som kanskje en dag kan bli vårt felles hjem?)....

Tror du skal sette deg ned og tenke over "forholdet" ditt littegrann. Da kan du vel ikke unngå å se realiteten?

Hun har hatt deg på gress i 4 år!!

Hadde hun hatt noe ryggrad i det hele tatt, ville hun tatt en beslutning for lenge siden, både for din del og for mannen hennes.

Ettermitt syn er det så respektløst overfor deg (og ham) at jeg har ikke ord!

Hun har tydeligvis samvittighet til å la deg vente på henne i årevis....og du er tydeligvis naiv så det holder som har funnet deg i det så lenge. Og hun har visst heller ingen problemer med å gå bak ryggen til mannen sin med alt det fører med seg av løgn og bedrag.

En dame som henne, uten ryggrad og samvittighet, tror jeg absolutt kan komme til å være utro igjen, selv om dere tar vare på forholdet aldri så mye.

Bare vent til du ikke er forbudt frukt lenger, og til hun begynner å kjede seg....da begynner nok øynene å vandre mot andre menn.

Og vet du hva.....å være utro fordi man blir forelsket i en annen, tar konsekvensen av det, og forlater partneren er èn ting.

Å være utro over mange år er noe helt annet....et slikt menneske har ikke jeg mye tro på.

Skrevet

Hvis han ønsker skillsmisse, så ville de vært separert nå. Så lett er det.

Jeg er en mann som har hatt en elskerinne. Og gjett hva, jeg LØY når jeg sa at det var hun som ikke ville skille seg. Nå er vi skilt, men neimen om jeg blir sammen med noen som har så lave krav at de vil være en elskerinne.

Skrevet

Synes det er for enkelt og velte alt over på den stakkars kona! Har ikke hatt noe forhold til gifte menn selv.. men har venninner som har erfaring der. Og historien de alle har fått er nettopp at han vil skilles men at kona nekter å gi slipp på han. I realiteten så har ikke konene visst noe om dette i det hele tatt.

Skrevet

Synes det er for enkelt og velte alt over på den stakkars kona! Har ikke hatt noe forhold til gifte menn selv.. men har venninner som har erfaring der. Og historien de alle har fått er nettopp at han vil skilles men at kona nekter å gi slipp på han. I realiteten så har ikke konene visst noe om dette i det hele tatt.

Og en annen viktig ting. Da mine venninner endelig har dumpet disse mennene så har de samme mannfolka gått videre til nye elskerinner med engang. Så det har altså bare vært sex og ikke følelser.

Skrevet

Jeg syns synd på deg gjestidag.

Du må syns så lite om deg selv. Jeg tror du har lav selvfølelse. Jeg vil anbefale deg å oppsøke en psykolog. Kanskje du finner noe nytt om deg selv. Og kanskje du får bedre tanker om deg selv.

Sånn liv som din, unner jeg ingen.

Stakkars liten. Du får en klem av meg. Og et smil.

Gjest Gjest_Maria_*
Skrevet

Jeg slutter aldri å forundre meg over hvor naive kvinner kan være :overrasket:

Ville han hatt deg fremfor konen så hadde han gått fra henne for lenge siden. Det er faktisk ingen i Norge som må være gift mot sin vilje ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...