Gå til innhold

Nå gir jeg opp snart å pynte meg for meg selv og min kjære

Anbefalte innlegg

Gjest indiangranny
Skrevet

Hei :(

Jeg er litt deppa fordi jeg reagerer på kremene fra Oriflame og Decleor.Decleor og Oriflame skulle være bra merke !!!!Har dere noen gode råd om gode om hudkremer og kremer som utsetter aldringstegn.

hilsen

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
kremer som utsetter aldringstegn.

Skjønner at du har sett på Loreal reklamene.

Hvis du opplever at du reagerer på enkelte kremer så synes jeg du skal ta deg en tur til hudpleier og få foretatt en hudanalyse. Jeg sverger til Dermalogica når jeg går til hudpleie og føler opp med div. produkter fra samme serie hjemme.

Hvis du har veldig sensitiv hud så bør du ikke prøve for mange forskjellige kremer hjemme, da trengs det litt proff veiledning i startfasen hvertfall så unngår du allergiske reaksjoner gang på gang.

Merker som Shiseido, Clarins og Kanebo er kjente for gode egenskaper for sensibel hud, men som sagt, bestill en time for dyprens og hudanalyse før du gjør noe mer. Du kan finne din nærmeste Dermalogica salong på www.dermalogica.no

Milla

Skrevet

Indianlady, MD Formulation er et glykolsyre- produkt som vil normalisere og fornye huden din innenfra, samt forebygge hudaldring og andre hudproblemer. Glykolsyren har nemlig mange positive effekter på huden:

*Jevner og normaliserer det døde hudcellelaget ytterst på huden uten synlige avskalling

*Fjerner samtidig opphoping av pigmenter. Bedrer og forebygger ujevn pigmentering

*Motvirker tilstopping i talgkanalene. Bedrer og forebygger "sorte prikker" og dermed kviser.

*Øker produskjonen av fuktighetsbindende stoffer i dypere hudlag. Bedrer hudens grunnleggende fuktighetsnivå og motvirker tørr hud.

* Øker produksjonen av hudens kollagen og elastin. Bedrer og forebygger uelastisk hud og rynker.

Ingen andre produkter på markedet har så mangen og gode effeketer samtidig, i et og samme produkt. Du bør derfor bruke MD Formulation glykolsyre- produkter daglig som "grunning" under din vanlige dag - eller nattkrem.

Anbefales på det sterkeste. :blunke:

Gjest indiangranny
Skrevet

Hei Jenter :D

Takk til Care og Milla :D

Nå har jeg bestilt time hos hudpleier og nå skal det bli fart i sakene. :D

klem til dere begge

Skrevet

Heisann!

Jeg bruker også MD Formulations. Er fornøyd!

:wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...