Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gi foreldrene mine et hotellopphold med spa i julegave men lommeboka begrenser seg til en overnatting...

Disse to har jeg kommet frem til som alternativer :

Hankø og Holmsbru.

På hankø får de en behandling inkludert i prisen, mens på Holmsbru får de tilgang til Spa, men ingen behandling. Det inkluderer

-Basseng og boblebad ute/inne

-Badstue m/havutsikt

-Dampbadstue

-Kaldkulp

-Massasjedusjer

-Ulike treningstimer i sal

-Inngang treningssenter)

Har noen vært på noen av disse stedene? Hvem av de anbefaler dere, eller hvem ville dere fått i gave?

Eller er det noen som har noen andre gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har flere kundearrangementer på Holmsbu. Og jeg syns det er helt fantastisk der. Hele stedet er bare så behagelig. Sjøutsikt fra nesten alle steder. Jeg kan anbefale deg det på det varmeste.

Skrevet

wee :-D Begge de to jeg anbefalte deg.. *stolt* ;)

Skrevet

Jeg har vært på Holmsbu og det går an å kjøpe SPA-pakke der også.Spa'et er fint, hotellet er bra og maten er god så det kan absolutt anbefales. Det som trakk ned for min del var at bassengområdet var åpent for familiebading mesteparten av dagen og siden jeg var der for å slappe av etter en vår med mye jobb og stress så.....vel, ungehyl i bassenget er ikke videre avslappende..... Det var imidlertid "voksen-tid" i bassenget om morgenen og om kvelden (etter 17 eller 18) . Trimrom og bassengområde av av god kvalitet.

Hankø har jeg ikke vært på så det kan jeg ikke si noe om.

Skrevet

Sikkert bra på begge steder, men jeg var på seminar med jobben på Holmsbu i begynnelsen av juni, og der var det veldig fint, hvertfall når solen skinner. Man kan bo i koselige små sjøboder med utsikt over vannet. Men jeg tror ikke jeg ville dratt dit i vinterhalvåret.

Skrevet
wee :-D Begge de to jeg anbefalte deg.. *stolt* ;)

;)

Det blir vel vinterhalvåret det blir brukt, og jeg tipper jeg går for et vanlig dobbeltrom med halvpensjon. Eneste forskjellen er at det ikke er med lunsj i den pakka, men for min lommebok er 400 en god slump å spare... :sjenert:

Ingen som har vært på hankø?

Skrevet

Jeg tittet litt på spapakker på holmsbru nå, og jeg man får samme pakke til nesten 500 kr mindre på hankø....

Skrevet
Jeg tittet litt på spapakker på holmsbru nå, og jeg man får samme pakke til nesten 500 kr mindre på hankø....

:ler:

Alle har svart deg om Holmsbu, men du fortsetter å skrive Holmsbru.. Litt søtt...

Skrevet
:ler:

Alle har svart deg om Holmsbu, men du fortsetter å skrive Holmsbru.. Litt søtt...

Jøss! Litt rart at jeg skriver det sånn her, for når jeg har søkt det opp og skrevet inn i adressefeltet har jeg skrevet det riktig :ler:

Holsmbu Holsmbu Holsmbu Holsmbu Holsmbu Holsmbu Holsmbu

Fornøyd? ;)

Skrevet

Holmsbu er fantastisk. Jeg koste meg kjempe mye der, absolutt å anbefale :)

Skrevet

Ikke vært på overnatting på hankø, men det er helt fantastisk der ute.

Skrevet

Jeg har vært på spa på Hankø.

Øya er nydelig og rolig, og det spankulerer dåhjort omkring :) . Veldig koselig.

De gangene jeg har vært der, har det vært en enorm, deilig buffet med alt man kan ønske seg av skalldyr, salater, kjøtt, oster og kjeks, varmretter, frukt og desserter.

Det er ett basseng og ett boblebad der, så du finner sikkert hoteller med flere bassenger hvis det er viktig. De har vanlig sauna og tyrkisk sauna. Når man kommer til spa-avdelingen er det store, gode stoler å sitte og vente på behandlingen i, og det står alltid oppskåret frukt og isvann tilgjengelig. Det er mange behandlinger å velge mellom, og de som jobber der er behagelige og flinke.

Skrevet

Det høres veldig bra ut Tuji!

Fordelen med Hankø er jo prisen....

Skrevet

Jeg synes det er et bra sted å sende foreldrene sine! Det er kanskje ikke dit jeg reiser hvis jeg skal på venninnetur, men for godt voksne er det midt i blinken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...