Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 sønnen min har lyst å se jackassfilmen som har kommet. greit for meg. vet at det er 15-årsgrense. lurer derfor på hvor nøye vaktene er på det? varierer sikkert men... dette er i trondheim.
Gjest niomi Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Hvis han er med en voksen, er det ikke noe problem. Men kommer han alene, eller med kompiser, kan han bli nektet, ja.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 Ikke for å være ekkel eller noe, men aldergrensene er ikke satt for moro skyld! Spesielt Jackass! Jeg ville aldri latt min 13åring sett filmen (alene) på kino.
Gjest 123 Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Mener å ha lest at aldergrense funger sånn at når det er 15 så kan barn ned i 11 år se filmen med voksne. Når det 11 årsgrense da kan barn ned til 7 år se det med voksen. Vet ikke hvor streng de er, tror det varierer og kommer sikkert litt an på hvordan 13 åringen oppfører seg. Ikke for å være ekkel eller noe, men aldergrensene er ikke satt for moro skyld! Spesielt Jackass! Jeg ville aldri latt min 13åring sett filmen (alene) på kino. ← Selv så mener jeg at de voksne bør se filmen først før de uttaler seg om filmen. Kanskje det ikke er så ille. Jackass har jeg ikke sett, men mente film generelt. Finnes mange filmer med 15 årgrense en 13 åring kan se, men det er også forskjell på 13 åringer.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #5 Skrevet 4. november 2006 Jackass er vel en av de filmene man ikke burde la barn under aldersgrensen se... har avstedkommet mange dumme påfunn av unge som har sett de filmene. Noen tar livet av seg selv også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå